Правила

Правила придбання залізничних та автобусних квитків

Загальні положення

Автоматизована система самообслуговування «businessvisit.com.ua» (далі АС «businessvisit.com.ua») призначена для надання таких послуг (далі — Послуги):

Замовлення проїзних документів з наступним друком та отриманням проїзних документів у квитковій касі.
Послуга вважається наданою Виконавцем та отриманою Замовником у повному обсязі з моменту оплати Замовником вартості замовлення і надання Замовнику унікального номеру Інтернет-замовлення у вигляді, який дозволяє роздрукувати його на Бланку Інтернет-замовлення або скопіювати (переписати, отримати у вигляді СМС-повідомлення).

Придбаннч електронних проїзних документів (електронний квиток, не вимагає обміну в касі).
Послуга вважається наданою Виконавцем та отриманою Замовником у повному обсязі з моменту оплати Замовником вартості замовлення і надання Замовнику електронного квитка у вигляді, що дозволяє роздрукувати або скопіювати іншим чином для пред’явлення провіднику при посадці в поїзд.

Реєстрація на сайті

Замовник зобов’язаний ознайомитися з Угодою публічної оферти про надання послуг АС «businessvisit.com.ua» перед тим, як починати реєстрацію на інтернет-сайті businessvisit.com.ua (далі-сайт) і погодитися з її умовами. Для того, щоб зареєструватися на Сайті перейдіть по посиланню «Реєстрація», яке знаходиться в правій верхній частині сторінки сайту і пройдіть реєстрацію. У разі, якщо Ви плануєте користуватися банківською платіжною карткою для оплати Послуг, вказуйте прізвище та ім’я саме так, як вони зазначені на Вашій платіжній картці.

Після введення всіх обов’язкових даних позначениї знаком «*», натисніть кнопку «Підтвердити». Після реєстрації на вказану Вами адресу електронної пошти буде надіслано лист-підтвердження з посиланням, по якому вам потрібно перейти, щоб підтвердити Реєстрацію. Після чого Ви повернетесь на Сайт, у верхній правій частині сторінки якого буде вказано Ваш логін.
Надалі ви зможете заходити на сайт, використовуючи логін і пароль, вказані при реєстрації. Ви повинні вказати ваші справжні Ім’я та Прізвище під час реєстрації! Всі суперечливі питання, пов’язані з отриманням послуг, будуть вирішуватися з використанням зазначених при реєстрації даних!

Будь-які дії, які були здійснені з використанням Ваших логіна і пароля вважаються здійсненими Вами особисто. Будь ласка, зберігайте конфіденційність Ваших логіна та пароля!
Послуги Системи

Інтернет-замовлення проїзних документів на залізничні пасажирські перевезення
Послуга Інтернет-замовлення проїзних документів з подальшим їх отриманням у квитковій касі дозволяє обрати маршрут і дату поїздки, поїзд, вагон і місце в ньому, а також сплатити вартість квитка і отримати проїзні документи в залізничній квитковій касі на території України.

Інтернет-замовлення проїзних документів на залізничні пасажирські перевезення можливе тільки для повних і дитячих проїзних документів. Послуги Інтернет-замовлення пільгових, військових, безкоштовних, проїзних документів не надаються.

Інтернет-замовлення може бути здійснено за 45 діб до дати відправлення поїзда з урахуванням необхідного для отримання квитка в касі часу. Для замовлення квитка виберіть станцію відправлення та прибуття, дату поїздки, поїзд, вагон та місця у вагоні.

При одноразовому зверненні до Системи замовлення квитків, Ви можете замовити максимум 4 квитка лише в одному вагоні одного поїзда. Загальна кількість звернень до системи «businessvisit.com.ua» не обмежена.

Після вибору місць у вагоні введіть імена і прізвища пасажирів, погодьтеся з Правилами і натисніть «Замовити». У випадку, якщо Ви не зареєструвались попередньо на сайті, Вам потрібно пройти процедуру реєстрації до етапу оплати Інтернет-замовлення.

Оберіть зручний спосіб оплати вартості Інтернет-замовлення і натисніть кнопку «Оплатити». Процедура оплати повинна бути завершена протягом 15 хвилин, інакше Ваше замовлення буде скасовано, а вибрані місця стануть доступними для замовлення іншими пасажирами. Оплата вартості квитків провадиться за правилами обраної Вами платіжної системи. Послуга Інтернет-замовлення проїзних документів є платною. Після оплати вартості Інтернет-замовлення, Вам буде надано бланк Інтернет-замовлення на отримання проїзних документів, що містить унікальний номер з 16 символів (наприклад: ПКЯ – Е5-1184905–0205).

Бланк Інтернет-замовлення буде завжди доступний для друку на сайті в розділі «Особистий кабінет», а також буде відправлений за адресою електронної пошти, вказаної при реєстрації. За бажанням Замовника, код Інтернет-замовлення може бути відправлений у вигляді SMS-повідомлення.

У разі втрати Замовником коду Інтернет-замовлення, його можна відновити в розділі «Особистий кабінет». Замовник або уповноважена ним особа повинні пред’явити код Інтернет-замовлення в залізничній квитковій касі в будь-якому вигляді, котрий забезпечує її правильне зчитування касиром.

На підставі коду замовлення касир роздруковує проїзні документи на бланках суворої звітності. Отримати замовлені проїзні документи може особисто Замовник або третя особа, якій буде передано код Інтернет-замовлення. Відповідальність за своєчасне одержання проїзних документів в квитковій касі несе особа, яка скористалася послугою Інтернет-замовлення! Рекомендований час звернення до квиткової каси — не менше ніж за 15 хвилин до відправлення поїзда.

У разі запізнення пасажира на поїзд, він може звернутися до каси з метою обміну коду Інтернет-замовлення на проїзний документ, щоб згодом повернути частину їх вартості. Це можливо зробити протягом 1 години з моменту відправлення поїзда.

Увага! Відповідальність за збереження конфіденційності Інтернет-замовлення несе Замовник. Код Інтернет-замовлення надає одноразове право на отримання проїзних документів.

Після отримання Замовником або уповноваженою особою проїзних документів, код Інтернет-замовлення є недійсним.

Перелік замовлень, зроблених за допомогою сервісу «businessvisit.com.ua» зберігається на приватній сторінці користувача (Особистий кабінет).

Увага! Отримання проїзних документів можливо лише при умові надання касиру документа, що посвідчує особу. Особа, яка одержує замовлені квитки, зобов’язана поставити на роздрукованій касиром квитанції підпис, вказати свої прізвище, ім’я та по батькові, назву, серію та номер документа, що нпдпються і передати цю квитанцію касиру. У разі відсутності документа, що посвідчує особу, проїзні документи не видаються!

Електронний залізничний квиток

Послуга продажу електронних проїзних документів дозволяє обрати маршрут і дату поїздки, поїзд, вагон і місце в ньому, а також сплатити вартість квитка і отримати проїзні документи у вигляді, який дозволяє пред’явити їх при посадці (в роздрукованому вигляді або на екрані мобільного телефону чи іншого пристрою), і розпізнати QR-код пристроєм провідника.

На сьогодні продаж електронних квитків на залізничні пасажирські перевезення можливий тільки для повних і дитячих проїзних документів на поїзди класу Інтерсіті +. Електронний квиток можна придбати за 45 діб до часу відправлення поїзда з урахуванням необхідного для отримання квитка в касі часу.

Для замовлення електронного квитка виберіть станцію відправлення та прибуття, дату поїздки, поїзд, вагон та місця у вагоні. При одноразовому зверненні Ви можете замовити тільки 4 проїзних документа лише в одному вагоні одного поїзда. Загальна кількість звернень до системи «businessvisit.com.ua» не обмежена.

Після вибору місць у вагоні введіть імена і прізвища пасажирів, погодьтеся з даними Правилами і натисніть «Замовити». У випадку, якщо Ви не зареєструвались попередньо на сайті, Вам потрібно пройти процедуру реєстрації до етапу оплати вартості електронного квитка. Оберіть зручний спосіб оплати вартості електронного квитка і натисніть кнопку «Оплатити». Процедура оплати повинна бути завершена протягом 15 хвилин, інакше Ваше замовлення буде скасовано, а вибрані місця стануть доступними для замовлення іншими пасажирами. Оплата проводиться за правилами обраної Вами платіжної системи.

Послуга з придбання проїзних документів є платною. Після оплати вартості електронного квитка, Вам буде надано бланк електронного квитка, де буде вказано всі необхідні дані про поїздку. Бланк електронного квитка також включає QR-код (двомірний штрих-код), в якому міститься інформація про поїздку і особисті дані пасажира. Бланк електронного квитка буде завжди доступний для друку на сайті в розділі «Особистий кабінет», а також буде відправлений на електронну скриньку, вказану при реєстрації.

Перелік замовлень, зроблених за допомогою сервісу «businessvisit.com.ua» зберігається на приватній сторінці користувача («Особистий кабінет»). Електронний квиток є проїзним документом, який дає право на проїзд. У разі втрати Замовником електронного квитка, його можна відновити в розділі «Особистий кабінет».

Пасажир повинен пред’явити бланк електронного квитка провіднику при посадці в будь-якому вигляді, котрий забезпечує розпізнавання QR-коду зчитувальним пристроєм (у роздрукованому вигляді або на екрані мобільного пристрою).

У разі якщо QR-код було пошкоджено і зчитати його не виходить, провідник може підтвердити інформацію про поїздку введенням унікального номера квитка в зчитувальний пристрій. Електронний квиток є проїзним документом і не підлягає обміну в касі на квиток, надрукований на бланку суворої звітності.

Рекомендований час посадки на поїзд — за 30 хвилин до моменту його відправлення.

У разі запізнення пасажира на поїзд, він може звернутися до каси з метою обміну електронного квитка на проїзний документ з метою повернення частини його вартості до моменту прибуття поїзда до кінцевої зупинки.
Увага! Електронний квиток дає право на проїзд тільки при пред’явленні провіднику документа, що посвідчує особу пасажира (паспорт або водійське посвідчення). При відсутності такого документа, посадку дозволено НЕ БУДЕ!

Посвідчення особи (оригінал свідоцтва про народження) необхідно надати також у разі проїзду дітей.

Інтернет-замовлення проїзних документів на автобусні пасажирські перевезення

Послуга Інтернет-замовлення проїзних документів (з наступним друком та отриманням у квитковій касі дозволяє обрати маршрут, дату, автобус і місця в автобусі, сплатити проїзні документи і отримати автобусні квитки в квитковій касі того обласного підприємства автобусних станцій (ОПАС), зі станції якого здійснюється відправлення автобуса згідно Інтернет-замовлення.

Інтернет-замовлення проїзних документів здійснюється тільки для повних проїзних документів, послуга з замовлення пільгових проїзних документів не надається.

Кількість звернень до системи «businessvisit.com.ua», необмежена. Інтернет-замовлення проїзних документів може бути здійснено у термін від 45 діб до дати відправлення автобуса з урахуванням необхідного для отримання проїзних документів у квитковій касі часу.

Для замовлення проїзних документів виберіть станцію відправлення та призначення, дату поїздки, а потім виберіть потрібний рейс і кількість місць в автобусі. Натисніть кнопку «Замовити». Перевірте інформацію про рейс та зазначені Вами дані та натисніть кнопку «Оплатити». Послуга Інтернет-замовлення проїзних документів (з наступним друком та отриманням документів у квитковій касі є платною. Для оплати послуг встановлений термін в 15 хвилин від моменту підтвердження замовлення натисканням кнопки «Оплатити». Якщо протягом встановленого терміну Ви не проведете оплату Послуги, замовлення буде анульовано.

Після оплати вартості Інтернет-замовлення, Вам буде надано бланк Інтернет-замовлення на отримання проїзних документів, що містить унікальний номер замовлення (наприклад: Д-1184985-0205; номер замовлення може відрізнятися в залежності від області). Бланк Інтернет-замовлення буде завжди доступний для друку на сайті в розділі «Особистий кабінет», а також його буде надіслано на адресу електронної пошти, вказаної при реєстрації. За Вашим бажанням, код Інтернет-замовлення може бути відправлений у вигляді SMS повідомлення. У разі втрати Замовником коду Інтернет-замовлення, його можна відновити в розділі «Особистий кабінет».

Замовник або уповноважена ним особа повинні надати код Інтернет-замовлення касиру автобусної каси того обласного підприємства автобусних станцій, зі станції якого відбувається відправлення пасажира згідно Інтернет-замовлення у вигляді, що забезпечує його однозначне зчитування касиром. На підставі коду замовлення касир роздруковує проїзні документи. Отримати замовлені проїзні документи, можете особисто Замовник або особа, якій буде повідомлено код Інтернет-замовлення.

Увага! Відповідальність за збереження конфіденційності Інтернет-замовлення покладається на Замовника. Код Інтернет-замовлення надає одноразове право на отримання проїзних документів. Після отримання Вами, або уповноваженою особою проїзних документів, код Інтернет-замовлення є недійсним. Перелік замовлень, зроблених за допомогою АС «Uticket», зберігається на приватній сторінці користувача («Особистий кабінет»).

Отримання проїзних документів можливо лише при умові надання касиру документа, що посвідчує особу. Особа, яка одержує замовлені квитки, має поставити на роздрукованій касиром квитанції особистий підпис, вказати свої прізвище, ім’я та по батькові, назву, серію та номер документа, що надається, і передати цю квитанцію касиру. Якщо документів, посвідчуючих особу, немає, проїзні документи не видаються!

Відповідальність за своєчасне одержання проїзних документів у квитковій касі несе особа, яка скористалася послугою Інтернет-замовлення!
Рекомендований мінімальний термін звернення до квиткової каси — за 15 хвилин до відправлення автобуса.

Порядок повернення коштів за невикористані проїзні документи

Залізничні квитки

Повернення невикористаних квитків на залізничні пасажирські перевезення, які були оформлені за допомогою системи «businessvisit.com.ua», здійснюється за правилами, встановленими Українською залізницею, після роздрукування проїзних документів на бланках суворої звітності (паперовий квиток) у залізничній касі.
При поверненні проїзного документа, необхідно надати документ, що посвідчує особу. При поверненні квитка будуть утримані: встановлені правилами Укрзалізниці комісійні збори, комісії, сплачені при оформленні Інтернет-замовлення, і збори за переказ грошових коштів.

Автобусні квитки

Повернення коштів за невикористані автобусні квитки, оформлені за допомогою системи «businessvisit.com.ua», здійснюється відповідно до чинних Правил перевезення пасажирів, після роздрукування проїзних документів у касі ОПАС (обласне підприємство автобусних станцій). Повернення необхідно здійснювати в тій самій касі, де ви роздруковували квитки. При поверненні проїзного документа, необхідно пред’явити документ, що посвідчує особу.
При цьому утримуються (не повертаються) наступні збори: збори, передбачені Правилами перевезень пасажирів автомобільним транспортом, комісійні збори за оформлення Інтернет-замовлення і збори за переказ грошових коштів.

Інші послуги Бізнес Візит:
25.12.2019
У Львові стартує будівництво нової євроколії

Напередодні Нового року прийнято будувати плани на рік майбутній. І головне залізничне відомство України не стало порушувати традицію. Компанія поділилася планами розвантажити львівський ж/д вокзал і зробити…

Читати далі
18.12.2019
Buta Airways запускає новий маршрут: Баку — Львів — Баку

23 грудня борт азербайджанського перевізника Buta Airways вперше приземлиться у Львові. У подальшому авіаперельоти здійснюватимуться двічі на тиждень, пункт відправлення — аеропорт Гейдара Алієва. Для бронювання вже…

Читати далі
10.12.2019
Поруч з Парижем відкрився Національний парк

Тури в Париж стануть більш різноманітними: в трьох годинах їзди від столиці Франції відкрився новий Національний парк. Тепер вимогливі українські туристи не будуть нарікати, що походи по нескінченних музеях,…

Читати далі
//
viber