Класи обслуговування в літаку

Як розрізняються між собою класи обслуговування?

Класи обслуговування мають ряд відмінностей в компонуванні салону, у виборі страв у меню, а також в додаткових послугах, які пропонуються різними авіакомпаніями. Це може бути, наприклад, безкоштовне користування супутниковим зв’язком. Кожна авіакомпанія пропонує свій унікальний набір послуг і класів обслуговування. Найчастіше може зустрітися компонування з двох класів: бізнес і економ-класу. Також авіакомпанії можуть пропонувати послуги, що відносяться до класів «імперіал», «економ покращений», «преміальний туристичний».

Які класи зустрічаються найчастіше?

Залежно від компонування самого літака і остаточної вартості авіаквитка найчастіше виділяють три класи обслуговування: перший, бізнес, економ. Подібне виділення класів використовується в багатьох авіакомпаніях. Клас обслуговування обирають при придбанні квитка.

Перший клас

Придбавши квиток цього класу, можна відчути всі принади комфортного перельоту. Більш різноманітне та вишукане меню, великий вибір алькогольних і безалкогольних напоїв без обмежень — головна відмінність від інших класів. Крім цього є спеціальна стійка для реєстрації пасажирів першого класу, в залі очікування завжди є великий вибір алкоголю, безалкогольні напої і закуски. Від авіаперевізника передбачені подарунки. Також обслуговування пасажирів першого класу відбувається в першу чергу. Передбачено безкоштовне транспортування багажу вагою до 40 кг. Деякі авіаперевізники можуть надати лімузин або оплатити ніч в готелі.

Бізнес-клас

При придбанні квитка бізнес-класу пасажир отримує максимум зручностей. Пасажирів обслуговують на високому рівні, пропонується різне меню і хороші вина, між кріслами для пасажирів збільшено відстань. Пасажир даного класу обслуговування може перевозити до 30 кг багажу безкоштовно. Також, під час польоту бізнес-класом, пасажирам пропонують часописи, журнали і каталоги безмитної торгівлі, за якими можна прямо під час польоту придбати що-небудь. У бізнес-класі авіаперевізники можуть також надавати пасажирам лімузин або оплачувати ніч в готелі в пункті транзиту.

Економ-клас

Обслуговування пасажирів економ-класу проходить на досить високому рівні. Пасажирам також пропонують вино і безалкогольні напої, хоча вибір буде дещо обмеженим, порівняно з попередніми двома класами обслуговування. Також пасажири, маючи квиток економ-класу, мають право безкоштовно провозити з собою до 20 кг багажу.

Інші послуги Бізнес Візит:
10.12.2018
У Бангкоку тепер можна прогулятися небом

Унікальна оглядова споруда відкрилася на даху хмарочоса Mahanakhon. Дивитися звідти можна на панораму і на прозору підлогу під ногами. Зі скляної оглядової платформи вид на красу, що відкривається в буквальному сенсі з…

Читати далі
03.12.2018
Що чекає пасажирів «Укрзалізниці»?

В останні дні головне залізничне відомство країни оголосило про цілу низку нововведень. Про внесення змін до назви, тепер це не просто держпідприємство, а акціонерне товариство, 100% акцій належать…

Читати далі
30.11.2018
Залізничне сполучення Мукачево – Будапешт – Мукачево готове!

Перший склад вже випробував у тестовому режимі нову європейську колію Мукачево — Будапешт — Мукачево. Рухомий склад європейського типу, як і планувалося спочатку, надала Угорщина. Нагадаємо, ідея прямого…

Читати далі