Класи обслуговування в літаку

Як розрізняються між собою класи обслуговування?

Класи обслуговування мають ряд відмінностей в компонуванні салону, у виборі страв у меню, а також в додаткових послугах, які пропонуються різними авіакомпаніями. Це може бути, наприклад, безкоштовне користування супутниковим зв’язком. Кожна авіакомпанія пропонує свій унікальний набір послуг і класів обслуговування. Найчастіше може зустрітися компонування з двох класів: бізнес і економ-класу. Також авіакомпанії можуть пропонувати послуги, що відносяться до класів «імперіал», «економ покращений», «преміальний туристичний».

Які класи зустрічаються найчастіше?

Залежно від компонування самого літака і остаточної вартості авіаквитка найчастіше виділяють три класи обслуговування: перший, бізнес, економ. Подібне виділення класів використовується в багатьох авіакомпаніях. Клас обслуговування обирають при придбанні квитка.

Перший клас

Придбавши квиток цього класу, можна відчути всі принади комфортного перельоту. Більш різноманітне та вишукане меню, великий вибір алькогольних і безалкогольних напоїв без обмежень — головна відмінність від інших класів. Крім цього є спеціальна стійка для реєстрації пасажирів першого класу, в залі очікування завжди є великий вибір алкоголю, безалкогольні напої і закуски. Від авіаперевізника передбачені подарунки. Також обслуговування пасажирів першого класу відбувається в першу чергу. Передбачено безкоштовне транспортування багажу вагою до 40 кг. Деякі авіаперевізники можуть надати лімузин або оплатити ніч в готелі.

Бізнес-клас

При придбанні квитка бізнес-класу пасажир отримує максимум зручностей. Пасажирів обслуговують на високому рівні, пропонується різне меню і хороші вина, між кріслами для пасажирів збільшено відстань. Пасажир даного класу обслуговування може перевозити до 30 кг багажу безкоштовно. Також, під час польоту бізнес-класом, пасажирам пропонують часописи, журнали і каталоги безмитної торгівлі, за якими можна прямо під час польоту придбати що-небудь. У бізнес-класі авіаперевізники можуть також надавати пасажирам лімузин або оплачувати ніч в готелі в пункті транзиту.

Економ-клас

Обслуговування пасажирів економ-класу проходить на досить високому рівні. Пасажирам також пропонують вино і безалкогольні напої, хоча вибір буде дещо обмеженим, порівняно з попередніми двома класами обслуговування. Також пасажири, маючи квиток економ-класу, мають право безкоштовно провозити з собою до 20 кг багажу.

Інші послуги Бізнес Візит:
25.12.2019
У Львові стартує будівництво нової євроколії

Напередодні Нового року прийнято будувати плани на рік майбутній. І головне залізничне відомство України не стало порушувати традицію. Компанія поділилася планами розвантажити львівський ж/д вокзал і зробити…

Читати далі
18.12.2019
Buta Airways запускає новий маршрут: Баку — Львів — Баку

23 грудня борт азербайджанського перевізника Buta Airways вперше приземлиться у Львові. У подальшому авіаперельоти здійснюватимуться двічі на тиждень, пункт відправлення — аеропорт Гейдара Алієва. Для бронювання вже…

Читати далі
10.12.2019
Поруч з Парижем відкрився Національний парк

Тури в Париж стануть більш різноманітними: в трьох годинах їзди від столиці Франції відкрився новий Національний парк. Тепер вимогливі українські туристи не будуть нарікати, що походи по нескінченних музеях,…

Читати далі