Можливо анулювати своє бронювання?

Під бронюванням авіаквитка мається на увазі попереднє закріплення місця за пасажиром в літаку, що прямує визначеним маршрутом, на конкретну дату. Бронювання здійснюється відповідно до різних тарифів. Однією з важливих умов того чи іншого тарифу є інформація про терміни бронювання: тимчасові проміжки варіюються від року до декількох днів. Зверніть увагу: чим раніше Ви забронюєте квиток, тим дешевше він буде коштувати.

До моменту оплати квитка бронювання вважається попереднім. У разі, якщо після закінчення терміну, передбаченого обраним тарифом, викуп не проведено, замовлення буде анульовано в односторонньому порядку. Анулювати бронювання або зняти місця треба обов’язково. У деяких випадках співробітник авіакомпанії зв’язується з пасажиром для підтвердження бронювання. У свою чергу, пасажир може сам зв’язатися з компанією з питання подовження терміну оплати. Як правило, на викуп квитка відводиться 24 години. Також слід пам’ятати, що не кожне бронювання може бути скасовано, в першу чергу це стосується спеціальних пільгових тарифів. При анулюванні такої броні доведеться заплатити штраф у розмірі вартості квитка.

Отже, бронюючи квиток, Ви погоджуєтесь з певними умовами та правилами, з якими необхідно ознайомитися заздалегідь. Що стосується вже оплачених квитків, то більшість з них, особливо придбані за дешевшим тарифом, обміну та поверненню не підлягають. Також необхідно знати правило, що діє для квитків в обидві сторони, або за прямим маршрутом: неявка пасажира на один із рейсів є причиною вважати квиток недійсним і, відповідно, стає неможливим переліт на інших ділянках.

Від внутрішньої політики авіакомпаній також багато чого залежить: деякі з них повертають суму збору у разі, якщо Ви з якихось причин не скористалися авіаквитком, але сервісну плату за послуги Ви повернути не зможете. Крім того, пам’ятайте, що навіть у випадку, якщо певну суму повернути реально, то, як правило, вона зменшується відповідно наближенню дати, на яку заплановано виліт. Багато авіакомпаній компенсують значну частину вартості квитка у разі повернення квитка при підтвердженні вагомих причин, таких як смерть близької людини, хвороба, травма тощо. Підтвердження має бути документально занотовано.

Також необхідно врахувати, що при бронюванні онлайн самостійне внесення змін або анулювання неможливо. Для здійснення цих операцій необхідно звернутись по допомогу до фахівця, зв’язатися з яким Ви можете, зателефонувавши по вказаним номерам.

Інші послуги Бізнес Візит:
10.12.2018
У Бангкоку тепер можна прогулятися небом

Унікальна оглядова споруда відкрилася на даху хмарочоса Mahanakhon. Дивитися звідти можна на панораму і на прозору підлогу під ногами. Зі скляної оглядової платформи вид на красу, що відкривається в буквальному сенсі з…

Читати далі
03.12.2018
Що чекає пасажирів «Укрзалізниці»?

В останні дні головне залізничне відомство країни оголосило про цілу низку нововведень. Про внесення змін до назви, тепер це не просто держпідприємство, а акціонерне товариство, 100% акцій належать…

Читати далі
30.11.2018
Залізничне сполучення Мукачево – Будапешт – Мукачево готове!

Перший склад вже випробував у тестовому режимі нову європейську колію Мукачево — Будапешт — Мукачево. Рухомий склад європейського типу, як і планувалося спочатку, надала Угорщина. Нагадаємо, ідея прямого…

Читати далі