Якщо я придбав квиток, але не зміг скористатися першим або іншим перельотом?

Авіаквиток — це головний документ, що визначає відносини між пасажиром і авіакомпанією. Авіаквиток складається іноді з декількох сторінок, на яких зазначаються умови перевезення. Для кожного тарифу ці умови можуть відрізнятися. Згідно з правилами, особливої відповідальності за недотримання термінів перевезення авіакомпанія не несе.

Якщо Ви придбали квиток за прямуванням, розділеним на декілька сегментних маршрутів, але вирішили не летіти одним із перших польотних сегментів, то Ваші квитки анулюються і на наступні ділянки польоту. Це робиться для того, щоб уникнути простою місць, навіть у тому випадку, якщо вони вже оплачені, — це правила авіакомпаній. Тим самим авіаперевізник намагається себе убезпечити від можливих збитків.

Якщо Ви придбали квиток за прямуванням, що складається з декількох сегментів, і хочете при цьому відмовитися від деяких з них, то це можливо зробити. Але потрібно врахувати, що якщо Ви не скористаєтеся одним із сегментів маршруту без попередження перевізника, то всі наступні за ним ділянки польоту буде анульовано. Для найкращого перельоту необхідно заздалегідь вирішити, яким авіаперевізником скористатися і яким маршрутом полетіти.

За що ж несе відповідальність авіаперевізник?

Для того, щоб перевезти пасажирів та їх багаж в розумні терміни, перевізник зобов’язаний приймати всі залежні від нього заходи. Час, вказаний у квитку не є складовою частиною договору перевезення, воно не гарантується перевізником. Перевізник може змінити розклад без повідомлення пасажира. Також не несе відповідальності перевізник і за забезпечення стикувань рейсів.

Яка інформація розміщена на самому квитку?

Квиток складається з наступних рядків:

  • дійсний для перевезення між зазначеними пунктами;
  • перевізник;
  • рейс;
  • клас;
  • дата;
  • статус;
  • вид тарифу;
  • норма провозу багажу;
  • прізвище пасажира;
  • передавальний напис/обмеження;
  • дата і місце видачі;
  • для відміток авіакомпанії;
  • виданий в обмін на;
  • розрахунок тарифу;
  • форма оплати.

Окрім тих сторінок, на яких розміщено умови перевезень, квиток має польотні сегменти, кожен з яких використовується для певного етапу перельоту. Дво- і чотирьохсегментні квитки, зазвичай, застосовуються при оформленні перевезень. У процесі оформлення авіаквитка одночасно заповнюються всі частини, оскільки він має червоний копіюючий шар на звороті. Обидва контрольних купони відразу забираються агентом після продажу авіаквитка, в самому квитку залишаються вже польотні купони — так було раніше з паперовими квитками. Сьогодні весь цей процес відбувається безпосередньо в системі бронювання.

В різних аеропортах, коли політ складається з декількох маршрутів, купони вилучаються в порядку черги. На купоні авіаквитка рядок, що відноситься до певного сегмента маршруту, має зеленувато-блакитний колір. Сьогодні, при використанні електронних квитків, Вам простіше зрозуміти сегмент так: один зліт + посадка = один сегмент.

Інші послуги Бізнес Візит:
18.12.2018
Арабські Емірати пропонують шопінг на воді

У Дубаї запрацював перший у всьому світі магазин, здатний переміщатися по поверхні води. Це плавуча платформа, яка більшу частину часу знаходиться біля берега в районі Джумейри, а також доставляє прийняті телефоном…

Читати далі
10.12.2018
У Бангкоку тепер можна прогулятися небом

Унікальна оглядова споруда відкрилася на даху хмарочоса Mahanakhon. Дивитися звідти можна на панораму і на прозору підлогу під ногами. Зі скляної оглядової платформи вид на красу, що відкривається в буквальному сенсі з…

Читати далі
03.12.2018
Що чекає пасажирів «Укрзалізниці»?

В останні дні головне залізничне відомство країни оголосило про цілу низку нововведень. Про внесення змін до назви, тепер це не просто держпідприємство, а акціонерне товариство, 100% акцій належать…

Читати далі