Що робити, якщо Вам відмовляють у посадці на рейс через «перепродаж» квитків чи місць

На жаль, часто трапляються випадки, коли продаж квитків авіакомпаніями на певний рейс перевищує можливу кількість місць в літаку, призначеному для цього рейсу. Авіакомпанії йдуть на цей крок через можливі ризики, пов’язані з раптовою хворобою пасажирів, відмовами від польотів і запізнень на реєстрацію.

Пасажиру ніколи не повідомляється безпосередньо про факт «перепродажу». Для приховування даного факту, авіакомпанії використовують різноманітні заходи для відмови в наданні своїх послуг:

  • безпідставні причіпки до оформлення авіаквитка;
  • заява про недійсність бронювання без вагомої на те причини;
  • причіпки до оформлення візи;
  • вимога документів, котрі не є обов’язковими на вибраному напрямку (підтвердження бронювання від готелю, ваучери);
  • більш рання реєстрація;
  • передчасне закінчення реєстрації;
  • штучно створена затримка в операціях з багажем.

Всі вищезазначені моменти залишають вкрай неприємні враження. Для того, щоб не опинитися в такій ситуації, необхідно пройти процедуру реєстрації якомога раніше — не менш ніж за 2 години до закінчення. Так само пунктуальність та організованість у діях може позбавити від неприємних переживань, пов’язаних з явищем «перепродажу».

Якщо все-таки не вийшло уникнути цього явища, то наступний перелік можливих рішень допоможе відповісти на питання: «Що робити, якщо Вам відмовляють у посадці на рейс через «перепродаж»?»

  • за умови, що на рейс є вільні місця, авіакомпанія зобов’язана надати ці місця пасажиру, незалежно від типу вільних місць і тарифу придбаного квитка. Перевага надається дітям без супроводу дорослих та пасажирам з обмеженими можливостями;
  • перевізник може звернутись з проханням залишитися до наступного рейсу. Пасажирам, що зголосились на пропозицію, видається компенсація. Грошова компенсація залежить від дальності перевезення пасажира. Авіакомпанія, окрім компенсації, відшкодовує клієнтові всі витрати, пов’язані з проживанням (готель, трансфер, харчування тощо). Розмір компенсації може досягати 100 доларів на добу;
  • у разі, коли з певних причин пасажир не має можливості чекати найближчого рейсу, перевізник може прийняти рішення — відправити клієнта до пункту призначення рейсом стороннього перевізника. Для цього представники компанії попередньо мають переоформити квиток на рейс стороннього перевізника.

Якщо жодного з вищеописаних рішень не було Вам запропоновано, необхідно вимагати від працівника авіакомпанії залишити позначку у квитку, в якій буде вказана причина відмови в перевезенні. Якщо ці обставини та дії авіакомпанії стануть предметом судового розгляду, то причина відмови, викладена в письмовому вигляді, може значно прискорити процес розгляду. У разі, коли квиток повертається через «перепродаж», повернення грошей здійснюється в повному обсязі, оскільки це повернення здійснюється вимушено.

У деяких випадках перевізник може намагатися уникнути своїх зобов’язань, але пасажир повинен пам’ятати про своє право на отримання придбаної ним послуги й вимагати виконання зобов’язань авіакомпанією в повному обсязі. Важливо не втрачати самовладання і вимагати від перевізника умов, які б компенсували всю заподіяну шкоду.

Інші послуги Бізнес Візит:
10.12.2018
У Бангкоку тепер можна прогулятися небом

Унікальна оглядова споруда відкрилася на даху хмарочоса Mahanakhon. Дивитися звідти можна на панораму і на прозору підлогу під ногами. Зі скляної оглядової платформи вид на красу, що відкривається в буквальному сенсі з…

Читати далі
03.12.2018
Що чекає пасажирів «Укрзалізниці»?

В останні дні головне залізничне відомство країни оголосило про цілу низку нововведень. Про внесення змін до назви, тепер це не просто держпідприємство, а акціонерне товариство, 100% акцій належать…

Читати далі
30.11.2018
Залізничне сполучення Мукачево – Будапешт – Мукачево готове!

Перший склад вже випробував у тестовому режимі нову європейську колію Мукачево — Будапешт — Мукачево. Рухомий склад європейського типу, як і планувалося спочатку, надала Угорщина. Нагадаємо, ідея прямого…

Читати далі