Пошкодження або втрата багажу в аеропорту

Щороку мільйони пасажирів земної кулі здійснюють перельоти різними авіакомпаніями. Всі вони здають свій багаж в аеропорту. Відомо, що до кожного багажу клієнта приклеюється спеціальна бірка, після чого багаж вирушає на сортування рейсів і потрапляє на потрібний йому літак. Усередині літака він летить у вантажному відсіку.

На жаль, часто бувають такі ситуації, як пошкодження або втрата багажу в аеропорту. Через форс-мажорні обставини рейси можуть затримуватися або змінювати свій час вильоту. Тоді може відбутися втрата багажу. Якщо ж технічні умови аеропорту не відповідають заданим параметрам, то відбувається пошкодження багажу. Звичайно ж, керівництво аеропорту намагається не вживати крайні заходи й уникати таких ситуацій, але все ж це може статися з кожним. Тоді пасажиру виплачується компенсація за моральну шкоду і за пошкоджений багаж.

Як шукати загублений багаж?

У разі пошкодження чи втрати багажу в аеропорту, або нестачі будь-яких речей, клієнт аеропорту повинен звернутися до адміністрації, щоб скласти акт, в якому буде зазначено про пошкодження, які сталися під час перевезення багажу. Для цього потрібно до виходу із залу прильоту звернутися до адміністрації, а точніше в Службу “LOST AND FOUND” тієї авіакомпанії, послугами якої скористалися.

Претензія повинна бути у письмовій формі. Вона пред’являється перевізнику зазвичай при виявленні пошкодження. При втраті багажу або ручної поклажі претензія повинна бути направлена авіакомпанії протягом двох років з того моменту, як літак прибув до пункту призначення.

Крім цього можна скористатися відстеженням багажу в аеропорту або через мережу інтернет. Для цього потрібно буде ввести реєстраційний номер і зіставити з ним свої дані. Якщо все сходиться, то клієнт аеропорту з легкістю зможе знайти свій багаж.

Які ще застосовуються заходи при втраті багажу?

Практично завжди персонал аеропорту знаходить втрачений багаж клієнта протягом доби. Але бувають такі випадки, коли пошуки займають близько 5 днів. В такому разі клієнт надає всю інформацію про його багаж. Це допомагає співробітникам аеропорту швидше його знайти.

Хто несе відповідальність за втрату багажу?

Зазвичай авіакомпанія, послугами якої користувалась особа, виплачує компенсацію за втрату багажу, а також відшкодовує всі витрати у відповідності зі своїм статутом. Для виплати такої компенсації клієнт повинен зв’язатися обов’язково з представниками авіакомпанії.

Що робити, якщо багаж пошкоджено?

У тому випадку, коли клієнт прибув у місце призначення і при отриманні багажу виявив, що його пошкоджено, то відразу слід про це повідомити співробітникам аеропорту. При такому зверненні складається офіційний запит, після чого видається квитанція, на якій буде зазначено номер. За допомогою цього номера надалі клієнт аеропорту зможе отримати свою компенсацію за пошкодження багажу.

Такі пошкодження можна виявити не в аеропорту, а вже в готелі або будинку. Тоді слід про це повідомити співробітникам аеропорту протягом 7 днів і надати їм докази пошкодження.

Що робити, якщо пропали особисті речі?

Якщо клієнт виявив, що по прильоту у нього не вистачає будь-яких речей у багажі, то йому слід для подальшого розгляду написати заяву і подати її в службу аеропорту протягом тижня. Якщо ж клієнт забув свої особисті речі ручної поклажі в літаку, то слід звернутися до адміністрації аеропорту. Всі знайдені предмети повертаються їх власникам через спеціальну службу знахідок.

Інші послуги Бізнес Візит:
18.12.2018
Арабські Емірати пропонують шопінг на воді

У Дубаї запрацював перший у всьому світі магазин, здатний переміщатися по поверхні води. Це плавуча платформа, яка більшу частину часу знаходиться біля берега в районі Джумейри, а також доставляє прийняті телефоном…

Читати далі
10.12.2018
У Бангкоку тепер можна прогулятися небом

Унікальна оглядова споруда відкрилася на даху хмарочоса Mahanakhon. Дивитися звідти можна на панораму і на прозору підлогу під ногами. Зі скляної оглядової платформи вид на красу, що відкривається в буквальному сенсі з…

Читати далі
03.12.2018
Що чекає пасажирів «Укрзалізниці»?

В останні дні головне залізничне відомство країни оголосило про цілу низку нововведень. Про внесення змін до назви, тепер це не просто держпідприємство, а акціонерне товариство, 100% акцій належать…

Читати далі