Квиток вже оплачено, але прізвище та ім’я вказані невірно, з помилкою. Що робити?

Взагалі, коли Ви заповнюєте будь-який документ, потрібно бути дуже уважним і кілька разів перевірити всі поля, необхідні для заповнення. Особливо це стосується граф, де прописується прізвище, ім’я, по батькові клієнта. Якщо при заповненні даних у квитку ви зробили помилку в прізвищі або імені, то потрібно повідомити про це авіаперевізнику.

В цілому, в авіаквитку допускається максимум три помилки. Пасажир може скористатися авіаквитком при одній помилці в прізвищі, імені або по батькові. Головне, щоб ці помилки не змінювали сенсу прізвища або імені.

Якщо пасажир хоче пред’явити при посадці не паспорт, а будь-який інший документ, що засвідчує особу, то він має повідомити про це заздалегідь. Після цього авіаперевізник повинен внести потрібні зміни й до квитка, і в систему реєстрації авіаквитків.

Згідно з правилами авіакомпаній, замінювати прізвище, ім’я та по батькові в авіаквитку суворо заборонено. Для перевірки правильності внесення прізвища, імені та по батькові у пасажира є близько десяти хвилин, після чого замовлення сплачується. Після оплати квитка в системі продажу квитків вже неможливо ні скасувати замовлення, ні внести до нього зміни. Подібні зміни може робити тільки сам авіаперевізник на прохання самого пасажира. Також право на внесення змін до квитка має й уповноважений агент.

Бронювати авіаквитки на регулярні рейси пасажир може тільки на власне прізвище. У разі помилки при внесенні імені пасажир повинен терміново зателефонувати авіаперевізнику. Він має вказати чітко, де було допущено помилку при бронюванні, й дізнатись в авіаперевізника, чи можливо внести зміни до квитка. Потрібно також зателефонувати у сервісний центр якомога швидше. Авіакомпанія на свій розсуд приймає рішення: вносити зміни або анулювати бронювання. Всі запити щодо внесення змін до бронювання та самого квитка відбуваються тільки телефоном. Виправлення помилки в ПІБ пасажира можливе не пізніше, ніж за добу до вильоту літака. Якщо виліт потрапляє на неділю або понеділок, то запит на зміну даних клієнта треба зробити в п’ятницю, що їм передує.

У деяких авіакомпаній будь-яка зміна прізвища, імені, по батькові вже після закінчення бронювання авіаквитка передбачає штрафи й певну доплату. Також авіакомпанії можуть не дозволити внести зміни до графи, де прописується ПІБ пасажира в саму бронь. В такому випадку потрібно буде сплатити за новий квиток. Якщо пасажир зробив помилку при написанні свого прізвища, імені або по батькові, то він має скасувати бронювання та сплатити за нове бронювання.

Інші послуги Бізнес Візит:
10.12.2018
У Бангкоку тепер можна прогулятися небом

Унікальна оглядова споруда відкрилася на даху хмарочоса Mahanakhon. Дивитися звідти можна на панораму і на прозору підлогу під ногами. Зі скляної оглядової платформи вид на красу, що відкривається в буквальному сенсі з…

Читати далі
03.12.2018
Що чекає пасажирів «Укрзалізниці»?

В останні дні головне залізничне відомство країни оголосило про цілу низку нововведень. Про внесення змін до назви, тепер це не просто держпідприємство, а акціонерне товариство, 100% акцій належать…

Читати далі
30.11.2018
Залізничне сполучення Мукачево – Будапешт – Мукачево готове!

Перший склад вже випробував у тестовому режимі нову європейську колію Мукачево — Будапешт — Мукачево. Рухомий склад європейського типу, як і планувалося спочатку, надала Угорщина. Нагадаємо, ідея прямого…

Читати далі