Діловий туризм вже давно і міцно зміцнив свої позиції, як в бізнесі, так і в розрізі окремого туристичного сегменту. У процесі бізнес-туру і керівнику, і менеджерам тієї чи іншої компанії, надається можливість отримати живе спілкування з потенційними клієнтами, партнерами, інвесторами, зустрітися з експертами в своїй галузі, перейняти досвід технологічних і управлінських процесів закордонних колег. За підрахунками представників туристичних компаній, на сьогоднішній день діловим туристом є кожен четвертий турист.
Бізнес-тур до Німеччини — це чудовий спосіб побудувати, поліпшити або розширити свій бізнес.
Цільова аудиторія
В якості цільової аудиторії, якій може бути цікавим замовлення бізнес-турів в Німеччину, виступають:
- власники бізнесу;
- топ-менеджери компанії;
- менеджери середньої ланки та інший персонал;
- представники органів влади;
- розробники;
- бізнесмени, які перебувають у пошуку нових ідей.
Відео — Машинобудування в Німеччині
Найчастіше послугу бізнес-тур до Німеччини замовляють фахівці за такими напрямами:
- торгові мережі і торгівля, франчайзинг;
- IT-технології;
- логістика;
- фармацевтика;
- ресторанний бізнес;
- мобільний зв’язок;
- готельний бізнес.
Які результати принесе бізнес-тур до Німеччини
Бізнес-тур до Німеччини відкриває широкі можливості для українських ділових туристів. Піля поїздки спеціаліст або команда фахівців зможуть:
- Залучити інвестування в свій проект.
- Налагодити партнерські контакти і взаємини.
- Знайти постачальників і перевізників.
- Поповнити клієнтську базу компанії.
- Відкрити справу на території Німеччини, отримати рекомендації, познайомитися з місцевим законодавством та іншими супроводжуючими нюансами.
- Отримати ключ до секретів успішного ведення бізнесу.
- Познайомитися з практикою ведення справ на місцевих територіях.
- Дізнатися про інновації у певному сегменті ринку.
- Модернізувати поточні бізнес-процеси.
- Сформувати корпоративну культуру своєї компанії.
Відео — Бізнес-зустрічі і конвенції в Німеччині
Базис ведення бізнесу в Німеччині
В рамках бізнес-туру знання німецької мови не є обов’язковою умовою, адже можна скористатися послугами перекладача. Цього не можна сказати про ведення бізнесу на місцевих територіях, побудова малого або середнього бізнесу при нульових знаннях мови є проблематичною. Якщо відкриття бізнесу в Німеччині у ваші плани не входить, і ви переслідуєте інші цілі, щодо цього пункту вам перейматись не варто.
Найбільш актуальними і розвиненими на німецьких ринках є наступні напрями: хімічна промисловість, екологічні розробки, технології енергозбереження, машинобудування, промислове обладнання, інженерне мистецтво і переробка різних видів матеріалів. Це найуспішніші сегменти, зайняті країною на світових ринках, але це не означає, що німецьким фахівцям нічим з вами поділитися в інших галузях.
В Німеччині дуже важливими є форми власності, а також знайомство з німецьким оподаткуванням. У середньому, німецький підприємець платить близько 50 видів податків, стандартна компанія платить податок на прибуток корпорацій, на відсотки від грошових вкладів, на додану вартість, місцевий поземельний податок, промисловий податок та багато інших. У процесі бізнес-туру вам буде надана можливість ознайомитись з співпрацею компанії і податкової служби не в теорії. Вам підкажуть найбільш вигідні форми партнерства та відкриття власної справи.
У якій би сфері ви не прийняли рішення розвиватися, у німецьких колег завжди знайдеться порада або новинка, яку можна вигідно застосувати на практиці. У сфері малого бізнесу на піку популярності зараз у Німеччині такі напрямки, як салонне мистецтво, оренда нерухомості, Інтернет-магазини, кав’ярні та заклади домашньої кухні, магазини з продукцією хенд-мейд.
Бізнес-тур до Німеччини подарує вам можливість вирішити будь-які питання, пов’язані з веденням бізнесу в Європі або вдома!