29/05/2017

Каннські леви — фестиваль геніальної реклами

Олдос Хакслі колись сказав: «Легше скласти 10 правильних сонетів, ніж добре рекламне оголошення». Адже і справді,
гідна реклама — це окреме мистецтво, що вимагає максимальної концентрації, буму творчих здібностей і використання буквально вражаючих стратегій. Справжні медійні цінителі знають, що рекламою можна користуватися як окремим видом майстерності. А кращі роботи щороку презентують на одній з найбільш глобальних подій — на фестивалі Cannes Lions. І багато маркетологів вже давно усвідомили, як неподільний цей набір понять — «Каннські леви» «краща реклама» і «Франція».

Каннські леви — фестиваль

Історична довідка

Канни ще в минулому столітті стали зосередженням кращих і найталановитіших медійників. Це зрозуміли організатори Каннського кінофестивалю і оперативно зібрали на червоній доріжці кращих акторів, режисерів і сценаристів. Рекламісти та маркетологи теж вирішили не відставати і перетворити Канни ще й у центр світової реклами.

У 1954 році в цьому статусному французькому місті проходить перший Міжнародний фестиваль реклами, куди приїхало 187 номінантів, які представляли 14 країн світу. Дійству вирішили надати символ лева, коли організатори надихнулися величною статуєю царя звірів, який сидить на площі Сан-Марко. Сам фестиваль наступні кілька років змінює свою дислокацію переїжджає до Венеції, то повертається в Канни.

У 1977 році на чолі фестивалю стає Роджер Хатчуэл і привносить відносну стабільність у цю подію. Фестиваль остаточно осідає в Каннах, а в сценарії затверджуються певні формати.

Каннські леви
Реклама шоломів
фестиваль реклами Каннські леви

З роками в програму вводять нові номінації і розширюють формати, щоб якомога більше гостей та учасників зацікавилися в поїздці до Канн. У 1992 році починають нагороджувати зовнішніх і друкованих рекламників, в 2005 — працівників телевізійної і радіоіндустрії, в 2008 — дизайнерів, а в 2009 організатори звертають увагу на новомодний і швидко зростаючий PR. Змінюючи і створюючи оригінальну оболонку для фестивалю, адміністрація навіть запровадила програму «Молоді леви», в рамках якої виступають акули реклами до 28 років.

Уклад фестивалю реклами

Фестиваль зазвичай починається в середині червня і триває кілька днів у стінах Палацу фестивалів у місті Канни. Всього в рамках заходу реалізується 18 основних напрямів реклами, переможці яких отримують нагороди трьох позицій: Золоті, Срібні та Бронзові Леви.

На відміну від Каннського кінофестивалю, на доріжку Каннських львів може потрапити будь-хто. Правда, йому для цього доведеться виконати низку умов. По-перше, створення і реалізація презентованого проекту повинна здійснюватися з літа минулого року до літа нинішнього, тобто, від початку роботи до початку фестивалю повинен пройти рік. По-друге, реалізація проекту — обов’язкова. Це означає, що ваш продукт повинен з’явитися на телебаченні, на радіо чи на білборді, щоб пройти своєрідну споживчу акредитацію. Роботи, створені тільки для участі у фестивалі, розглядатися не будуть. Якщо дві найважливіших умови витримані, то далі йде процес реєстрації.

Нагорода фестивалю
Закриття фестивалю реклами

Кожна команда з окремим проектом сплачує внесок, який становить від 3 050 до 4 050 євро за кожного окремого учасника, але є два варіанти економії. Перший — зареєструватися на 3 або 4 дні, це обійдеться дешевше. Другий — взяти з собою пару товариша, якому надається можливість відвідати офіційні заходи фестивалю. Тоді квитки на двох по сумі вийдуть трохи дешевше. Окремі пільги існують для студентів, вартість реєстрації для яких становить 540 євро. Безкоштовно на захід потрапляють тільки високі гості, спеціально запрошені професіонали, представники ЗМІ та Представники Фестивалю з різних країн.

Доступність рекламного продукту вражає. У коридорах, залах і холах на телевізорах транслюються ролики, а на стінах розвішані всі приклади друкованої реклами. На столиках розкладаються буклети і брошури, додатково працюють інтернет-кіоски з прикладами робіт номінантів. В кожний окремо призначений день проводяться презентації та аналіз представлених робіт. Додатково Каннські леви пропонують всім своїм гостям незліченну кількість семінарів, круглих столів, майстер-класів та лекцій. А ввечері після кожного дня редставники фестивалю з різних країн проводять тематичні вечірки для своїх земляків.

Журі — це окрема розмова, адже побувати в Каннах і виносити доленосне рішення може пощастити лише раз у житті. Всього в журі засідає 20 осіб з 20 країн, де є Представництво Фестивалю. Кожна резиденція повинна запропонувати організаторам 3 спеціалістів.

Відео — Мами — сек’юріті. Як зупинити сутички футбольних фанатів

Всі судді — це досвідчені рекламісти, журналісти, маркетологи і медійники, які володіють досконало англійською мовою. Вони дивляться роботи, знайомляться один з одним і обговорюють побачене. Далі, в ході спекотної, але максимально дипломатичної полеміки, виносять вердикт. Нагороди присуджуються не тільки в основних 18 категоріях, але й у численних підкатегоріях. Так, існує: Золотий Каннський лев за музичну досконалість, агентство, мережа року тощо. Крім золота, срібла і бронзи, кращих учасників нагороджують у номінації Гран-прі.

Після слідують чотири офіційні церемонії нагородження, які проводяться щоденно ввечері. І в завершальний день всіх учасників та гостей запрошують на велике Закриття Фестивалю, яке проходить на пляжі Рітц Карлтон.

Що рекламують Каннські леви 2017?

У цьому році фестиваль реклами Каннські леви пройде з 17 по 24 червня. Кожен день — це насичена програма з купою круглих столів та презентацій. Щоб грамотно спланувати своє дозвілля, важливо відвідати офіційний сайт і ознайомитися з повноцінною програмою. Ми лише спробуємо подати базовий список самого цікавого і вартого уваги.

Каннські леви, реклама
Канни фестиваль реклами
Каннські леви семенары
17 червня — церемонія відкриття, лекції від Майка Массіміно, Джеремі Перротта, інноваційна презентация Сьюзен Лайн, виступи Метта Лоу, Фіони Олів’є, майстер-класи від Тома Роудса, Германа Васке і багато іншого.
18 червня — лекції Ліра Сегала, Флавіо Мачадо, Івани Шнер, соціальні круглі столи під керівництвом Роккі Доунь і Асниних Тауфік, навчання мистецтву мотивації і маніпуляцій у рекламі.
19 червня — обговорення авторських портфоліо, круглий стіл «Жінки і кіно», лекції від Кріса Тунга, Челсі Чен, Роберта Савацки, тематичні зустрічі про НАТО, робототехніку та психологію.
20 червня — спонсорська зустріч компанії Facebook, спілкування з Холлі Беррі і Майклом Ротом, вивчення лінгвістичних технік в рекламі, лекції від Бо Лотто, Боба Піттмана і Айана Лейна.
21 червня — круглі столи про мобільну рекламу, залучення молодіжної аудиторії, лекції Спенсера Міллерберга, Антоніо Лючіо, Кита Уйда, майстер-клас «Початкове програмування для нової аудиторії».
22 червня — майстер-класи про роботу на хостингу YouTube, обговорення перспектив маркетингу, круглі столи про масову психологію, лекції Девіда Гілла, Метта Іствуда, Руперта Макконика.
23 червня — майстер-клас з емоційної реклами, економічні консультації, подкаст «Просити вголос», лекції Девіда Дрога, Аксель Шван, Керол Поттер.
24 червня — круглий стіл про використання образу страху в рекламі, психологічні тренінги, лекції Крісл Маллін, Девіда Флемінга, Кріса Грабутта. Церемонія Закриття.

Крім тематичних блоків, у всі дні Фестивалю з 8 ранку до 20 вечора проводяться виставки безпосередньо в коридорах Палацу фестивалів і конгресів.

Відео — Парковка для інвалідів

Вирушаємо в Канни

Збираючись у Канни, слід пам’ятати і враховувати, що це місто популярне сам по собі. Навіть коли там не проводяться численні фестивалі, зустрічі і святкування. Звісно, що фестиваль “Каннські леви — це не Каннський кінофестиваль, тому ошалілих шанувальників і кіноманів тут не буде. Але все ж подбати про бронювання квитків і номерів у готелі важливо.

Перш ніж збирати валізи, подумайте про квитки в Палац фестивалів. На офіційному сайті Каннського фестивалю реклами є цілий окремий блок, де можна вибрати собі квиток і пропуск по душі і по кишені. Насправді їх там дійсно багато і варіант знайдеться для кожного.

Найпоширенішими є чотири види квитків, які за ціною коливаються від 3 до 5 тисяч євро. Все залежить від включених пропусків, тривалості перебування і насиченості програми. Найдешевший квиток, який коштує 3 115 євро, дозволяє: прогулятися по павільйонах, ознайомитися з роботами конкурсантів і відвідати Церемонію Відкриття та розважальні майданчики. А найдорожчий, ВІП-пропуск, обійдеться в 5 215 євро. Сюди входить: спеціальний дозвіл на всі майданчики, на всі церемонії нагородження та безкоштовні напої з харчуванням на території клубного містечка.

Каннські леви фестиваль
квитки на фестиваль
Міжнародний фестиваль реклами

Є окремі пропуски, які дозволять вам потрапити виключно на розважальні заходи або на площадки з круглими столами та майстер-класами. Приміром, дводенний пропуск на заходи, з 21 по 22 червня, обійдеться в 1 595 євро, а «повний курс» можна замовити за 3 115 євро. Якщо ж ви хочете відвідати майстер-класи та навчитися чогось нового, не відволікаючись на розваги і масовку, то можете придбати перепустку за 2 295 євро на основні навчальні заходи та церемонії Відкриття та Закриття.

Додатково існує ряд знижок та акцій для студентів, фахівців, працівників ЗМІ та просто цікавих вибіркових пропозицій. Все це можна більш детально побачити на сайті, яким завідує Каннський фестиваль реклами.

Замовивши і сплативши необхідно оформити Шенгенську візу. Для цього варто звернутися до свого туристичного оператора, у посольство або в міграційну службу і зібрати необхідний пакет документів.

Безпосередньо в Канни з України добратися дуже складно. Бувалі мандрівники та туристичні агенти радять їхати через Ніццу. В саму Ніцци можна потрапити двома шляхами: на літаку і на автобусі. З Києва в Ніццу щодня летить тільки один прямий рейс? тривалість польоту складає близько 1,5 години, а вартість квитка — приблизно 2 800 гривень. Ціна проїзду на автобусі десь 2 300 гривень, тривалість подорожі — 20 – 23 години.

фестиваль реклами в каннах
Нагородження каннських левів

З Ніцц в Канни потрапити теж можна кількома шляхами. Або на поїзді, вартість якого становить 6 євро, а подорожувати доведеться максимум 30 хвилин. Або на автобусі, квиток на який обійдеться в 2 євро, а дорога займе близько 40 хвилин. І звичайно ж, можна взяти таксі, яке добирається до Канн за 30 хвилин і коштує приблизно 80 євро.

Не забудьте забронювати номер в готелі. Варто розуміти, що центральні готелі, розташовані в безпосередній близькості до Палацу фестивалів і конгресів, заздалегідь будуть заброньовані учасниками і спеціальними гостями. Але, благо,
Канни — місто, яке звикло до гостей. І максимально пристосоване для них. Тому готелів, хостелів тут безліч. В залежності від рівня обслуговування і віддаленості від центру вартість номерів коливається від 800 до 4 000 гривень за добу. Кращими за відгуками туристів вважаються Hotel Hoche, ibis Styles Cannes Le Cannet і La Villa Tosca.

Фестиваль реклами «Каннські леви» — це найбільш авторитетне дійство серед виробників реклами. Головна подія — церемонія нагородження Левами кращих робіт року в області реклами, але відвідавши захід, ви зможете насолодитися не тільки чужими роботами, а й почерпнути знання. Тут проводяться семінари, різного роду навчальні курси та громадські заходи для працівників в сфері маркетингу, тому відвідування фестивалю зможе принести не тільки задоволення, але і користь.

Відео — Каннський фестиваль львів 2017

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.

Інші новини
08.11.2018

Всі, хто купить «безбагажний» квиток на дату від 15-го січня і далі, будуть обмежені в можливості взяти з собою речі в салон літака. Пронести дозволять одну сумку до семи кілограмів плюс щось з верхнього одягу і парасольку. При цьому сумка не повинна бути більше, ніж 55х40х20 см (довжина, ширина, висота). Зараз можна взяти сумку до семи кг плюс додатково речі… Читати далі

29.10.2018

Новий спецдодаток носить коротку і зрозумілу в усьому світі назву Events, а під подіями в цьому випадку маються на увазі музичні, тобто живі шоу. Уточнимо, що сервіс «Авіасейлз» надає безкоштовну послугу підбору авіаційних квитків з перенаправленням на сайти авіакомпаній, де можна зробити бронювання. Безпосередньо на «Авіасейлз» продажу квитків немає. За таким же принципом побудована робота додатка «Івентс»: тут зібрана інформація… Читати далі

22.10.2018

Саме час завести перед поїздкою в Мілан акаунт в Інстаграмі, тоді ви зможете безкоштовно пообідати в ресторані під назвою, що інтригує «This is not a sushi bar». Так, господарі — брати Пітарелло — вирішили розрекламувати новий заклад мережі TINaSB, відкритий 11 жовтня. Що потрібно зробити для участі: ви замовляєте блюдо, вивантажуєте його фотозображення в Інстаграм, а після тисячі лайків, зможете… Читати далі

Послуги Бізнес Візит: