10/09/2015

Основні правила поведінки в готелі

готельний етикет

Правила поведінки в готелі в першу чергу базуються на елементарних правилах етикету, але є і більш поглиблені поняття, що відкривають завісу власної культури даної індустрії. Для того, щоб оселитися в готельному номері, однієї лише оплати за проживання недостатньо, слід дотримуватися загальноприйнятих і індивідуальних норм, інакше ви ризикуєте виглядати нерозумно. Як правило, етапи проживання в готелі діляться на момент в’їзду, період самого проживання і виїзд, кожен з цих етапів має свої нюанси, про які постояльцеві необхідно знати.

Відео — Як вести себе в готелі. Основні правила

В’їзд

Щоб процес бронювання та безпосередньо в’їзду не був затьмарений неприємними сюрпризами, слід дотримуватись наступних рекомендацій:

правила поведінки в готелізабронювати готельхол готелю

  • вивчіть спектр послуг, що надаються готелем, заздалегідь;
  • у розпал сезону відпусток подбайте про бронювання номера завчасно;
  • у разі зміни планів, у готелі потрібно обов’язково зняти бронь;
  • про зміщення дат заїзду та виїзду ви також повинні попередити адміністрацію готелю;
  • якщо ви без попередження затрималися на кілька днів, але за вами на ці дати був закріплений номер, а адміністрація не була попереджена про зміну ваших планів, готель має право вимагати з вас гроші;
  • отриманий при поселенні ключ від номера вам необхідно віддавати портьє кожен раз, як ви відлучаєтеся з готелю;
  • готель не несе відповідальності за збереження ваших речей в номері, а тому все найцінніше краще здати в сейф за додаткову плату.

коридор готелюномер у готелішведський стіл в готелі

Проживання

Етикет проживання у готелі має певні негласні нюанси, з якими краще ознайомитись, щоб уникнути непорозумінь.

  1. Чайові даються обслуговуючому персоналу за будь-яку додаткову послугу.
  2. Чайові залишати треба і швейцару, якщо він надає вам допомогу. Те ж саме стосується носія, чим більше ваш багаж, тим більш щедрі чайові ви повинні залишити. Зазвичай розмір чайових при маленькому багажі варіюється в районі 3 у.о.
  3. Якщо ви звертаєтеся до портьє з проханням викликати таксі або забронювати авіаквиток, чайові повинні складати не менше 5 у.о.
  4. У готелі високого класу ви можете замовити додаткову послугу, яка називається «замовлення в номер». В доставку входять цигарки, свіжа преса тощо.
  5. Якщо ви замовляєте доставку їжі в номер, офіціант повинен отримати чайові в розмірі 15% від вартості замовлення. Столик, на якому було доставлено їжу, ви викочуєте за межі кімнати самостійно і залишаєте біля дверей.
  6. Якщо час сніданку регламентований готелем, а сам сніданок входить до вартості проживання, спізнюватися на ранковий прийом їжі не ввічливо.
  7. Якщо в пакет послуг входить прання та прасування ваших речей, ви повинні їх залишати у ванній кімнаті в спеціальному контейнері, який буде забирати покоївка.
  8. Портьє зазвичай носить на грудях табличку, з якої зрозуміло, чи володіє він вашою мовою (в тому випадку, якщо ви не володієте ні місцевою, ні англійською – звертайте увагу на нагрудний знак співробітника).
  9. Телевізор у вашому номері може стати окремою статтею витрат, попередньо вам слід дізнатися, які канали є безкоштовними.
  10. Міжнародний дзвінок, здійснений в межах готелю, коштуватиме вдвічі дорожче, ніж за його територією.
  11. Ви маєте право скористатися додатковою послугою і замовити у адміністратора сухий пайок, це важливо на той випадок, якщо вам належить тривала дорога без можливості харчування.
  12. Одне з неписаних правил культури готелю – постоялець повинен завжди вітатися з персоналом. Це стосується невеликих закладів, на масштабні готелі це правило не поширюється.

Відео — Корисна інформація про чайові. Кому, коли і скільки?

Виїзд

Правила виселення з готелю досить прості. Все, що вам потрібно врахувати — це встановлений час виїзду (зазвичай розрахункова година в готелях і готельних комплексах настає о 12:00, в більшості європейських готелів розраховуватися і виїжджати прийнято о 10:00), а також розплатитися чайовими з покоївкою та портьє. Крім того, уважно зберіть свій багаж і не забувайте в номері свої особисті речі.

персонал готелюрум-сервіс в готелічайові для персоналу готелю

Будьте ввічливі і культурні, це гарантує вам приємний відпочинок і відповідне ставлення.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.

Інші новини
08.11.2018

Всі, хто купить «безбагажний» квиток на дату від 15-го січня і далі, будуть обмежені в можливості взяти з собою речі в салон літака. Пронести дозволять одну сумку до семи кілограмів плюс щось з верхнього одягу і парасольку. При цьому сумка не повинна бути більше, ніж 55х40х20 см (довжина, ширина, висота). Зараз можна взяти сумку до семи кг плюс додатково речі… Читати далі

29.10.2018

Новий спецдодаток носить коротку і зрозумілу в усьому світі назву Events, а під подіями в цьому випадку маються на увазі музичні, тобто живі шоу. Уточнимо, що сервіс «Авіасейлз» надає безкоштовну послугу підбору авіаційних квитків з перенаправленням на сайти авіакомпаній, де можна зробити бронювання. Безпосередньо на «Авіасейлз» продажу квитків немає. За таким же принципом побудована робота додатка «Івентс»: тут зібрана інформація… Читати далі

22.10.2018

Саме час завести перед поїздкою в Мілан акаунт в Інстаграмі, тоді ви зможете безкоштовно пообідати в ресторані під назвою, що інтригує «This is not a sushi bar». Так, господарі — брати Пітарелло — вирішили розрекламувати новий заклад мережі TINaSB, відкритий 11 жовтня. Що потрібно зробити для участі: ви замовляєте блюдо, вивантажуєте його фотозображення в Інстаграм, а після тисячі лайків, зможете… Читати далі

Послуги Бізнес Візит: