10/09/2015

Основні правила поведінки в готелі

готельний етикет

Правила поведінки в готелі в першу чергу базуються на елементарних правилах етикету, але є і більш поглиблені поняття, що відкривають завісу власної культури даної індустрії. Для того, щоб оселитися в готельному номері, однієї лише оплати за проживання недостатньо, слід дотримуватися загальноприйнятих і індивідуальних норм, інакше ви ризикуєте виглядати нерозумно. Як правило, етапи проживання в готелі діляться на момент в’їзду, період самого проживання і виїзд, кожен з цих етапів має свої нюанси, про які постояльцеві необхідно знати.

Відео — Як вести себе в готелі. Основні правила

В’їзд

Щоб процес бронювання та безпосередньо в’їзду не був затьмарений неприємними сюрпризами, слід дотримуватись наступних рекомендацій:

правила поведінки в готелізабронювати готельхол готелю

  • вивчіть спектр послуг, що надаються готелем, заздалегідь;
  • у розпал сезону відпусток подбайте про бронювання номера завчасно;
  • у разі зміни планів, у готелі потрібно обов’язково зняти бронь;
  • про зміщення дат заїзду та виїзду ви також повинні попередити адміністрацію готелю;
  • якщо ви без попередження затрималися на кілька днів, але за вами на ці дати був закріплений номер, а адміністрація не була попереджена про зміну ваших планів, готель має право вимагати з вас гроші;
  • отриманий при поселенні ключ від номера вам необхідно віддавати портьє кожен раз, як ви відлучаєтеся з готелю;
  • готель не несе відповідальності за збереження ваших речей в номері, а тому все найцінніше краще здати в сейф за додаткову плату.

коридор готелюномер у готелішведський стіл в готелі

Проживання

Етикет проживання у готелі має певні негласні нюанси, з якими краще ознайомитись, щоб уникнути непорозумінь.

  1. Чайові даються обслуговуючому персоналу за будь-яку додаткову послугу.
  2. Чайові залишати треба і швейцару, якщо він надає вам допомогу. Те ж саме стосується носія, чим більше ваш багаж, тим більш щедрі чайові ви повинні залишити. Зазвичай розмір чайових при маленькому багажі варіюється в районі 3 у.о.
  3. Якщо ви звертаєтеся до портьє з проханням викликати таксі або забронювати авіаквиток, чайові повинні складати не менше 5 у.о.
  4. У готелі високого класу ви можете замовити додаткову послугу, яка називається «замовлення в номер». В доставку входять цигарки, свіжа преса тощо.
  5. Якщо ви замовляєте доставку їжі в номер, офіціант повинен отримати чайові в розмірі 15% від вартості замовлення. Столик, на якому було доставлено їжу, ви викочуєте за межі кімнати самостійно і залишаєте біля дверей.
  6. Якщо час сніданку регламентований готелем, а сам сніданок входить до вартості проживання, спізнюватися на ранковий прийом їжі не ввічливо.
  7. Якщо в пакет послуг входить прання та прасування ваших речей, ви повинні їх залишати у ванній кімнаті в спеціальному контейнері, який буде забирати покоївка.
  8. Портьє зазвичай носить на грудях табличку, з якої зрозуміло, чи володіє він вашою мовою (в тому випадку, якщо ви не володієте ні місцевою, ні англійською – звертайте увагу на нагрудний знак співробітника).
  9. Телевізор у вашому номері може стати окремою статтею витрат, попередньо вам слід дізнатися, які канали є безкоштовними.
  10. Міжнародний дзвінок, здійснений в межах готелю, коштуватиме вдвічі дорожче, ніж за його територією.
  11. Ви маєте право скористатися додатковою послугою і замовити у адміністратора сухий пайок, це важливо на той випадок, якщо вам належить тривала дорога без можливості харчування.
  12. Одне з неписаних правил культури готелю – постоялець повинен завжди вітатися з персоналом. Це стосується невеликих закладів, на масштабні готелі це правило не поширюється.

Відео — Корисна інформація про чайові. Кому, коли і скільки?

Виїзд

Правила виселення з готелю досить прості. Все, що вам потрібно врахувати — це встановлений час виїзду (зазвичай розрахункова година в готелях і готельних комплексах настає о 12:00, в більшості європейських готелів розраховуватися і виїжджати прийнято о 10:00), а також розплатитися чайовими з покоївкою та портьє. Крім того, уважно зберіть свій багаж і не забувайте в номері свої особисті речі.

персонал готелюрум-сервіс в готелічайові для персоналу готелю

Будьте ввічливі і культурні, це гарантує вам приємний відпочинок і відповідне ставлення.

Коментарі закриті.

Інші новини
13.11.2019

Ірландський перевізник Ryanair міцно влаштувався в Україні. Тільки на кінець 2019 — початок 2020 року компанія запланувала запуск двох десятків нових авіарейсів. Деякі маршрути відкриті, наприклад, мешканці Одеси вже оцінили комфорт перельоту до берлінського аеропорту «Тегель». Запуск інших рейсів заплановано на найближчий час. Причому «Райанейр» не обмежився тими аеропортами України, в яких працював раніше. Туристів чекають справжні несподіванки. Наприклад, з… Читати далі

06.11.2019

«Візз Ейр» повним ходом готується до літньої навігації сезону 2020. Компанія налаштована рішуче і має намір помітно збільшити присутність на українському ринку міжнародних авіаперевізників. Так, з кінця березня 2020 року «ВіззЕйр» починає авіаперельоти із запорізького аеропорту в Австрію, Угорщину, Польщу і Литву. Всього мешканцям Запоріжжя буде запропоновано шість нових європейських маршрутів. Заявлена ​​частотність польотів — двічі на тиждень. Нові рейси… Читати далі

30.10.2019

Молодий вітчизняний перевізник SkyUp планомірно нарощує обсяг перельотів на внутрішніх і міжнародних напрямках. Авіакомпанія вже розпочала польоти за маршрутом Львів – Київ – Львів і перша в країні відкрила авіасполучення Харків – Львів – Харків. З початком зимового сезону кількість перельотів в столичному напрямку в офісі перевізника вирішено було збільшити. Цей захід покликаний спростити життя діловим людям, серед яких традиційно… Читати далі

Послуги Бізнес Візит: