17/07/2015

Правила поведінки під час авіаперельоту

Авіапереліт — це завжди стрес для організму, незважаючи на те, що літак за даними статистики належить до найбільш безпечних видів транспорту. Безпека залежить не тільки від екіпажу та технічного стану літака, але і від самих пасажирів, тому для них розроблено невелику, але обов’язкову збірку правил, яких вони повинні дотримуватися.

Відео – інструктаж в літаку

Є декілька головних етапів, які супроводжують політ, де пасажир повинен включитися в загальну систему і виконати ті чи інші дії:

  • зліт;
  • набір висоти;
  • турбулентність;
  • процес польоту;
  • зниження;
  • посадка.

пасажири літакалітак, пасажиридитина в літакупасажири літака

Загальні правила

На борту літака забороняється паління та надмірне вживання алкогольних напоїв. Очевидно, що протизаконним є і прийняття наркотичних речовин.

Агресивна поведінка по відношенню до членів екіпажу або до інших пасажирів неприпустимо. В залежності від того, летите ви міжнародним рейсом або внутрішнім, будуть регулюватися штрафні або інші санкції для порушника.

Наприклад, в Китаї за не дослухання до наказів членів екіпажу і негідну поведінку на борту можна потрапити до в’язниці, у багатьох країнах це загрожує грошовим штрафом, якщо звичайно не йдеться про порушення законодавства у вигляді вживання наркотиків, в даному випадку, інцидент призведе до кримінального покарання.

агресивна поведінка пасажирівпалити в літаку заборонено

Екіпаж

Термін КПС розшифровується як «капітан повітряного судна», це головна людина на борту, що відповідає за всі процеси, котрі відбуваються тут. Він має право віддавати накази будь-якій людині, що знаходиться в літаку, і це право підкріплено законодавчою основою.

Другою особою після капітана є другий пілот, по суті він виконує функції заступника та помічника. Інтереси КПС в салоні представляє старший бортпровідник.

Команда стюардес і бортпровідників стежить за комфортом пасажирів протягом перельоту і в разі виникнення надзвичайної ситуації має звід вказівок про дії. Тобто функції персоналу не обмежуються рознесенням страв, про що варто пам’ятати, поважати роботу членів екіпажу і бути ввічливим під час спілкування.

кабіна пілотівінструктаж в літакустюардеси літака

Зліт і посадка літака

Обидва ці моменти є найбільш відповідальними в процесі польоту, а тому пасажири повинні забезпечити належну поведінку на борту. По команді бортпровідника вам потрібно буде виконати ряд дій:

  1. Вимкнути мобільні телефони і портативні пристрої у вигляді електронних приладів. Цей нюанс є підстраховкою того, що високочастотні сигнали, прийняті і надіслані подібними пристроями, не завадять навігаційним приладам літака. Не варто нехтувати цим правилом, посилаючись на те, що це всього лише теорія, можливо, один включений телефон і не здатен завдати шкоди, але якщо їх буде декілька, може трапиться НП.
  2. Спинку свого крісла треба буде привести у вертикальне положення. Це важлива умова на випадок аварійної ситуації, таким чином ви не будете блокувати прохід тих пасажирів, хто сидить позаду вас.
  3. Необхідно буде зібрати відкидний столик, прибрати важкі предмети і пристебнути ремінь безпеки. Такі заходи необхідні на випадок різкого гальмування або жорсткої посадки літака, виконати їх необхідно для вас особисто, в іншому випадку ви можете заподіяти шкоду собі або нанести ушкодження іншим пасажирам.
  4. Вас попросять відкрити шторки ілюмінатора. Так потрібно для того, щоб ваші очі встигли адаптуватися до різниці освітлень, при аварійній ситуації кожна секунда має вагоме значення.
  5. При наборі висоти, зниженні і попаданні до зони турбулентності, зберігайте спокій, не треба панікувати і провокувати паніку серед пасажирів. Турбулентні потоки пов’язані з особливостями шару атмосфери, через який проходить літак, а також циклонами і хмарами. При поганих погодніх умовах трясти може сильно, але це теж не привід для переляку. Крила при цьому процесі сильно вібрують, не потрібно думати, що вони от-от відваляться, ця частина літака витримує набагато більші навантаження в умовах випробувань. Під час горизонтального польоту процес проходить спокійно і турбулентність буває вкрай рідко, як правило, лише в певних географічних зонах. По приземленню не потрібно залишати своє місце і діставати багаж, може статися жорстка посадка, яка створить травмонебезпечну ситуацію для не пристебнутих пасажирів.

Приклад інструкції в літаку
інструкція в літакуінструкція для пасажирів літака

Корисні поради

Для того, щоб простіше і легше перенести політ, можна скористатися деякими рекомендаціями досвідчених пасажирів і членів екіпажу. Крім дотримання загальних інструкцій з безпеки, є також маленькі хитрощі і елементарні правила етикету:

  • не зловживайте різкими ароматами: парфумами або туалетною водою, вони можуть викликати алергічну реакцію в інших людей, тим більше це можливо в стані знервованості від майбутнього перельоту;
  • не вживайте препарати, здатні підвищувати або знижувати тиск, враховуючи його перепади, викликані польотом — це небезпечно;
  • кава і чай розхитують нервову систему, у польоті рекомендується пити соки і воду з вмістом вітаміну С;
  • перед початком польоту рекомендується нанести на зону обличчя зволожуючий крем, а з собою мати назальні краплі та краплі для очей, щоб запобігти сухості слизових оболонок;
  • при варикозному розширенні вен краще за все надягти спеціальні медичні панчохи.

правила поведінки в літакуяк поводитися в літаку

Дотримуючись заходів безпеки і правил етикету, ви забезпечуєте максимально комфортний політ собі, екіпажу і сусідам по кріслу.

Коментарі закрито.

Інші новини
25.03.2019

Незвичайний готель, чий перелік послуг повністю орієнтований на фанатів астрології, є тепер в Сіднеї. Готель розташований в зручному районі, в радіусі кілометра – п’ять музеїв, три театри й зоопарк. Готель має 4 зірки, багато номерів оформлені в стилі лофт. Оформлення в астрологічному стилі починається прямо зі стійки адміністратора, де розвішані зображення Зодіакального Кола. The Ultimo – так називається заклад –… Читати далі

18.03.2019

МАУ планомірно і безперервно розширює межі самостійності пасажирів своїх рейсів. Так, слідом за регулярними маршрутами МАУ, самостійно здавати багаж можуть і ті, хто вилітає чартерами. Нагадаємо, в січні 2018 року на 3 поверсі в лівій частині аеропорту Бориспіль терміналу D були встановлені стійки самостійної здачі багажу. Користування ними за минулий рік освоїли багато постійних клієнтів МАУ – благо, там все… Читати далі

11.03.2019

Турпакети для тих, хто бажає відпочити на Кубі подорожчали через зміну цін консульського збору. Починаючи з 25 лютого, з туристичних компаній стягуються додаткові 750 гривень консульського збору за кожну людину, яка бажає відвідати цю країну. Як і інші офіційні збори, оплата повинна здійснюватися через банківську установу, а пакет документів для візи буде розглядатися, тільки якщо в наявності є квитанція про… Читати далі

Послуги Бізнес Візит: