17/07/2015

Правила поведінки під час авіаперельоту

Авіапереліт — це завжди стрес для організму, незважаючи на те, що літак за даними статистики належить до найбільш безпечних видів транспорту. Безпека залежить не тільки від екіпажу та технічного стану літака, але і від самих пасажирів, тому для них розроблено невелику, але обов’язкову збірку правил, яких вони повинні дотримуватися.

Відео – інструктаж в літаку

Є декілька головних етапів, які супроводжують політ, де пасажир повинен включитися в загальну систему і виконати ті чи інші дії:

  • зліт;
  • набір висоти;
  • турбулентність;
  • процес польоту;
  • зниження;
  • посадка.

пасажири літакалітак, пасажиридитина в літакупасажири літака

Загальні правила

На борту літака забороняється паління та надмірне вживання алкогольних напоїв. Очевидно, що протизаконним є і прийняття наркотичних речовин.

Агресивна поведінка по відношенню до членів екіпажу або до інших пасажирів неприпустимо. В залежності від того, летите ви міжнародним рейсом або внутрішнім, будуть регулюватися штрафні або інші санкції для порушника.

Наприклад, в Китаї за не дослухання до наказів членів екіпажу і негідну поведінку на борту можна потрапити до в’язниці, у багатьох країнах це загрожує грошовим штрафом, якщо звичайно не йдеться про порушення законодавства у вигляді вживання наркотиків, в даному випадку, інцидент призведе до кримінального покарання.

агресивна поведінка пасажирівпалити в літаку заборонено

Екіпаж

Термін КПС розшифровується як «капітан повітряного судна», це головна людина на борту, що відповідає за всі процеси, котрі відбуваються тут. Він має право віддавати накази будь-якій людині, що знаходиться в літаку, і це право підкріплено законодавчою основою.

Другою особою після капітана є другий пілот, по суті він виконує функції заступника та помічника. Інтереси КПС в салоні представляє старший бортпровідник.

Команда стюардес і бортпровідників стежить за комфортом пасажирів протягом перельоту і в разі виникнення надзвичайної ситуації має звід вказівок про дії. Тобто функції персоналу не обмежуються рознесенням страв, про що варто пам’ятати, поважати роботу членів екіпажу і бути ввічливим під час спілкування.

кабіна пілотівінструктаж в літакустюардеси літака

Зліт і посадка літака

Обидва ці моменти є найбільш відповідальними в процесі польоту, а тому пасажири повинні забезпечити належну поведінку на борту. По команді бортпровідника вам потрібно буде виконати ряд дій:

  1. Вимкнути мобільні телефони і портативні пристрої у вигляді електронних приладів. Цей нюанс є підстраховкою того, що високочастотні сигнали, прийняті і надіслані подібними пристроями, не завадять навігаційним приладам літака. Не варто нехтувати цим правилом, посилаючись на те, що це всього лише теорія, можливо, один включений телефон і не здатен завдати шкоди, але якщо їх буде декілька, може трапиться НП.
  2. Спинку свого крісла треба буде привести у вертикальне положення. Це важлива умова на випадок аварійної ситуації, таким чином ви не будете блокувати прохід тих пасажирів, хто сидить позаду вас.
  3. Необхідно буде зібрати відкидний столик, прибрати важкі предмети і пристебнути ремінь безпеки. Такі заходи необхідні на випадок різкого гальмування або жорсткої посадки літака, виконати їх необхідно для вас особисто, в іншому випадку ви можете заподіяти шкоду собі або нанести ушкодження іншим пасажирам.
  4. Вас попросять відкрити шторки ілюмінатора. Так потрібно для того, щоб ваші очі встигли адаптуватися до різниці освітлень, при аварійній ситуації кожна секунда має вагоме значення.
  5. При наборі висоти, зниженні і попаданні до зони турбулентності, зберігайте спокій, не треба панікувати і провокувати паніку серед пасажирів. Турбулентні потоки пов’язані з особливостями шару атмосфери, через який проходить літак, а також циклонами і хмарами. При поганих погодніх умовах трясти може сильно, але це теж не привід для переляку. Крила при цьому процесі сильно вібрують, не потрібно думати, що вони от-от відваляться, ця частина літака витримує набагато більші навантаження в умовах випробувань. Під час горизонтального польоту процес проходить спокійно і турбулентність буває вкрай рідко, як правило, лише в певних географічних зонах. По приземленню не потрібно залишати своє місце і діставати багаж, може статися жорстка посадка, яка створить травмонебезпечну ситуацію для не пристебнутих пасажирів.

Приклад інструкції в літаку
інструкція в літакуінструкція для пасажирів літака

Корисні поради

Для того, щоб простіше і легше перенести політ, можна скористатися деякими рекомендаціями досвідчених пасажирів і членів екіпажу. Крім дотримання загальних інструкцій з безпеки, є також маленькі хитрощі і елементарні правила етикету:

  • не зловживайте різкими ароматами: парфумами або туалетною водою, вони можуть викликати алергічну реакцію в інших людей, тим більше це можливо в стані знервованості від майбутнього перельоту;
  • не вживайте препарати, здатні підвищувати або знижувати тиск, враховуючи його перепади, викликані польотом — це небезпечно;
  • кава і чай розхитують нервову систему, у польоті рекомендується пити соки і воду з вмістом вітаміну С;
  • перед початком польоту рекомендується нанести на зону обличчя зволожуючий крем, а з собою мати назальні краплі та краплі для очей, щоб запобігти сухості слизових оболонок;
  • при варикозному розширенні вен краще за все надягти спеціальні медичні панчохи.

правила поведінки в літакуяк поводитися в літаку

Дотримуючись заходів безпеки і правил етикету, ви забезпечуєте максимально комфортний політ собі, екіпажу і сусідам по кріслу.

Коментарі закриті.

Інші новини
13.11.2019

Ірландський перевізник Ryanair міцно влаштувався в Україні. Тільки на кінець 2019 — початок 2020 року компанія запланувала запуск двох десятків нових авіарейсів. Деякі маршрути відкриті, наприклад, мешканці Одеси вже оцінили комфорт перельоту до берлінського аеропорту «Тегель». Запуск інших рейсів заплановано на найближчий час. Причому «Райанейр» не обмежився тими аеропортами України, в яких працював раніше. Туристів чекають справжні несподіванки. Наприклад, з… Читати далі

06.11.2019

«Візз Ейр» повним ходом готується до літньої навігації сезону 2020. Компанія налаштована рішуче і має намір помітно збільшити присутність на українському ринку міжнародних авіаперевізників. Так, з кінця березня 2020 року «ВіззЕйр» починає авіаперельоти із запорізького аеропорту в Австрію, Угорщину, Польщу і Литву. Всього мешканцям Запоріжжя буде запропоновано шість нових європейських маршрутів. Заявлена ​​частотність польотів — двічі на тиждень. Нові рейси… Читати далі

30.10.2019

Молодий вітчизняний перевізник SkyUp планомірно нарощує обсяг перельотів на внутрішніх і міжнародних напрямках. Авіакомпанія вже розпочала польоти за маршрутом Львів – Київ – Львів і перша в країні відкрила авіасполучення Харків – Львів – Харків. З початком зимового сезону кількість перельотів в столичному напрямку в офісі перевізника вирішено було збільшити. Цей захід покликаний спростити життя діловим людям, серед яких традиційно… Читати далі

Послуги Бізнес Візит: