09/09/2016

Слово – пасажирам: авіаперевізник KLM запустив новий сервіс Rate My Flight

Слово – пасажирам: авіаперевізник KLM запустив новий сервіс Rate My Flight

«Королівські авіалінії» впровадили новий онлайн-сервіс, який дозволить авіапасажирам висловити свою думку про польоти рейсами KLM і виставити оцінку обслуговування на борту.

Завдяки сервісу Rate My Flight потенційні мандрівники зможуть заздалегідь отримати інформацію про особливості того чи іншого маршруту, що здійснюється компанією KLM, почитати відгуки та краще підготуватися до перельоту.

infoОцінки, котрі виставляються за п’ятибальною шкалою, формують рейтинг авіарейсу. Або, якщо провести аналогії з готельним бізнесом, його «зірковість».

Rate My Flight вже пройшов обкатку. З червня нинішнього року RMF був доступний в нідерландській версії сайту перевізника KLM в тестовому режимі. Зараз скористатися можливостями сервісу Rate My Flight можна на англомовній версії ресурсу. Для цього слід зареєструватися на сайті компанії.

Розробники сервісу просять утриматися від ненормативної лексики та оприлюднення імен пасажирів і співробітників авіакомпанії KLM. Всю інформацію особистого характеру відразу фільтрують. Ну а приводів для серйозного невдоволення «Королівські авіалінії» зазвичай не дають!

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterPin on PinterestShare on LinkedInShare on Tumblr

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Інші новини
23.10.2017

В найближчому майбутньому з’явиться новий нічний пасажирський потяг «Одеса – Львів – Одеса». Він буде укомплектований вагонами підвищеної комфортності, випущеними в 2017 році. Нові вагони оснащені кава-автоматами, чого, за запевненнями керівництва залізничного відомства країни, немає навіть в європейських поїздах. Постачальник – Крюківський вагонобудівний завод, обіцяє до кінця 2017-го поставити 38 одиниць рухомого складу. З них 9 вже прийнято «Укрзалізницею», а… Читати далі

20.10.2017

У терміналі «А» жулянського аеропорту змонтовано п’ять терміналів-реєстраторів на рейси ЛОТ і «Бута Ейрвейс» (вона ж – AZAL). Термінали дозволяють пройти реєстрацію «з нуля», а також роздрукувати талон на посадку, раніше отриманий від авіакомпанії на ел/пошту. Уточнимо, що «Жуляни» до сьогоднішнього дня не модернізовані настільки, щоб обмежитися електронною версією посадкового талона, та все ще вимагають надати його паперову версію. Але… Читати далі

19.10.2017

У дубайському аеропорту планується реалізувати пілотний проект «розумного тунелю» – нової системи ідентифікації особистості авіапасажира. Людині достатньо пройти через спеціальний коридор – і система сама розпізнає зовнішність, відсканує сітківку ока і таким чином ідентифікує особу. Якщо все співпало – пол стане зеленим, якщо ні – червоним. При такій системі ідентифікація займе в середньому 15 секунд. Додатковій перевірці закордонних паспортів «по… Читати далі

Послуги Бізнес Візит: