29/01/2018

У «Жулянах» знайшли нову господиню для кішки за пару годин або як правильно возити домашніх улюбленців літаком

У «Жулянах» знайшли нову господиню для кішки за пару годин або як правильно возити домашніх улюбленців літаком

Нещодавно ранковий інтернет сколихнуло незвичайне повідомлення прес-служби «Жулян». Прес-служба займалася пошуком господарів для кинутої в аеропорту симпатичної кішечки 7-8 місяців. Її змушена була залишити хазяйка в терміналі, бо поспішала на рейс Київ-Мінськ, пасажирка не потурбувалася заздалегідь про дотримання правил авіаперевезення тварин.

Добросерді любителі «котиків», яких серед користувачів мережі інтернет завжди було багато, швидко знайшли притулок тварині, що залишилася без нагляду, про що повідомила на своїй сторінці у ФБ керівник прес-служби. Але такого могло б і не статися, подбай господиня кішки про дотримання нескладних правил авіаперевезень заздалегідь.

Основні правила авіаперевезень тварин:

  • Наявність медичної довідки, довідки про вакцинацію, дозволу на ввезення/транзит та інших документів відповідно до вимог країни ввезення.
  • Наявність контейнера або сумки, виготовлених промисловим способом (не саморобних).
  • Інформування компанії-перевізника про наявність кота (собаки, хом’ячка, інших тварин) при бронюванні перельоту та оплату послуги відповідно до тарифів перевізника.
  • Дотримання обмежень за вагою тварини разом з контейнером/сумкою. Зазвичай це 8 кг для салону або 75 кг для багажного відділення.

З переліком особливих вимог, що пред’являються до перевезення тварин в окремих країнах, можна ознайомитися на сайті МАУ. Там же є перелік аеропортів, через які не можна везти звірів вагою понад 32 кг

Перераховані вимоги не поширюються на службових собак, собак-поводирів, собак і котів вагою до 8 кг, що летять з пасажиром-інвалідом. У разі сумнівів звертайтеся за консультацією у ветеринарний пункт аеропорту вильоту.

У «Жулянах» телефон ветеринарного пункту (044) 281-75-92, в одеському аеропорту (0482) 39-32-18, в дніпропетровському (056) 767-47-39, у львівському (032) 229-83-61. Телефон для довідок у «Борисполі» (044) 364-45-05.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Інші новини
25.03.2019

Незвичайний готель, чий перелік послуг повністю орієнтований на фанатів астрології, є тепер в Сіднеї. Готель розташований в зручному районі, в радіусі кілометра – п’ять музеїв, три театри й зоопарк. Готель має 4 зірки, багато номерів оформлені в стилі лофт. Оформлення в астрологічному стилі починається прямо зі стійки адміністратора, де розвішані зображення Зодіакального Кола. The Ultimo – так називається заклад –… Читати далі

18.03.2019

МАУ планомірно і безперервно розширює межі самостійності пасажирів своїх рейсів. Так, слідом за регулярними маршрутами МАУ, самостійно здавати багаж можуть і ті, хто вилітає чартерами. Нагадаємо, в січні 2018 року на 3 поверсі в лівій частині аеропорту Бориспіль терміналу D були встановлені стійки самостійної здачі багажу. Користування ними за минулий рік освоїли багато постійних клієнтів МАУ – благо, там все… Читати далі

11.03.2019

Турпакети для тих, хто бажає відпочити на Кубі подорожчали через зміну цін консульського збору. Починаючи з 25 лютого, з туристичних компаній стягуються додаткові 750 гривень консульського збору за кожну людину, яка бажає відвідати цю країну. Як і інші офіційні збори, оплата повинна здійснюватися через банківську установу, а пакет документів для візи буде розглядатися, тільки якщо в наявності є квитанція про… Читати далі

Послуги Бізнес Візит: