29/01/2018

У «Жулянах» знайшли нову господиню для кішки за пару годин або як правильно возити домашніх улюбленців літаком

У «Жулянах» знайшли нову господиню для кішки за пару годин або як правильно возити домашніх улюбленців літаком

Нещодавно ранковий інтернет сколихнуло незвичайне повідомлення прес-служби «Жулян». Прес-служба займалася пошуком господарів для кинутої в аеропорту симпатичної кішечки 7-8 місяців. Її змушена була залишити хазяйка в терміналі, бо поспішала на рейс Київ-Мінськ, пасажирка не потурбувалася заздалегідь про дотримання правил авіаперевезення тварин.

Добросерді любителі «котиків», яких серед користувачів мережі інтернет завжди було багато, швидко знайшли притулок тварині, що залишилася без нагляду, про що повідомила на своїй сторінці у ФБ керівник прес-служби. Але такого могло б і не статися, подбай господиня кішки про дотримання нескладних правил авіаперевезень заздалегідь.

Основні правила авіаперевезень тварин:

  • Наявність медичної довідки, довідки про вакцинацію, дозволу на ввезення/транзит та інших документів відповідно до вимог країни ввезення.
  • Наявність контейнера або сумки, виготовлених промисловим способом (не саморобних).
  • Інформування компанії-перевізника про наявність кота (собаки, хом’ячка, інших тварин) при бронюванні перельоту та оплату послуги відповідно до тарифів перевізника.
  • Дотримання обмежень за вагою тварини разом з контейнером/сумкою. Зазвичай це 8 кг для салону або 75 кг для багажного відділення.

З переліком особливих вимог, що пред’являються до перевезення тварин в окремих країнах, можна ознайомитися на сайті МАУ. Там же є перелік аеропортів, через які не можна везти звірів вагою понад 32 кг

Перераховані вимоги не поширюються на службових собак, собак-поводирів, собак і котів вагою до 8 кг, що летять з пасажиром-інвалідом. У разі сумнівів звертайтеся за консультацією у ветеринарний пункт аеропорту вильоту.

У «Жулянах» телефон ветеринарного пункту (044) 281-75-92, в одеському аеропорту (0482) 39-32-18, в дніпропетровському (056) 767-47-39, у львівському (032) 229-83-61. Телефон для довідок у «Борисполі» (044) 364-45-05.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Інші новини
19.08.2019

Кожен турист, який прилетів в ОАЕ, тепер може отримати безкоштовну SIM-карту. Послуга доступна тільки повнолітнім мандрівникам прямо в дубайському аеропорту. Звертатися необхыдно на стійку імміграції. Ініціатива була висунута Директоратом з міжнародних зв’язків «Смарт Дубай» і підтримана мобільним оператором Telecommunications. Заявлена ​​місія проекту: «підвищення рівня щастя» туристів при відвідуванні Дубая. Настільки гучну заяву можна і опротестувати, але те, що сервіс зручний,… Читати далі

12.08.2019

Незвичайний готель планують відкрити в Норвегії. Дахом його стане вершина скелі, а роль стін і міжповерхових перекриттів виконає скельна порода. Вхід обладнають нагорі, там же буде оглядовий майданчик. Всього планується зробити три поверхи та 9 номерів. Вікна, двері й балкони прорубають в скельній породі, причому балкони будуть виходити за межі скелі. Проте головною «фішкою» готелю стане басейн з прозорим дном,… Читати далі

05.08.2019

Відтепер всі, хто летить бізнес-класом, можуть самі вибрати, на яких умовах візьмуть квиток на рейс МАУ. Фактично це тепер два тарифи з дещо відмінними умовами. Бізнес-тарифи МАУ: Business Saver – підвищена норма багажу, ланч в польоті, безкоштовний посадковий, пріоритетна посадка, віп-стійка обслуговування та бізнес-зал в аеровокзалах, бізнес-салон на борту літака. Квитки Business Saver не підлягають поверненню, але можна внести зміни… Читати далі

Послуги Бізнес Візит: