29/01/2018

У «Жулянах» знайшли нову господиню для кішки за пару годин або як правильно возити домашніх улюбленців літаком

У «Жулянах» знайшли нову господиню для кішки за пару годин або як правильно возити домашніх улюбленців літаком

Нещодавно ранковий інтернет сколихнуло незвичайне повідомлення прес-служби «Жулян». Прес-служба займалася пошуком господарів для кинутої в аеропорту симпатичної кішечки 7-8 місяців. Її змушена була залишити хазяйка в терміналі, бо поспішала на рейс Київ-Мінськ, пасажирка не потурбувалася заздалегідь про дотримання правил авіаперевезення тварин.

Добросерді любителі «котиків», яких серед користувачів мережі інтернет завжди було багато, швидко знайшли притулок тварині, що залишилася без нагляду, про що повідомила на своїй сторінці у ФБ керівник прес-служби. Але такого могло б і не статися, подбай господиня кішки про дотримання нескладних правил авіаперевезень заздалегідь.

Основні правила авіаперевезень тварин:

  • Наявність медичної довідки, довідки про вакцинацію, дозволу на ввезення/транзит та інших документів відповідно до вимог країни ввезення.
  • Наявність контейнера або сумки, виготовлених промисловим способом (не саморобних).
  • Інформування компанії-перевізника про наявність кота (собаки, хом’ячка, інших тварин) при бронюванні перельоту та оплату послуги відповідно до тарифів перевізника.
  • Дотримання обмежень за вагою тварини разом з контейнером/сумкою. Зазвичай це 8 кг для салону або 75 кг для багажного відділення.

З переліком особливих вимог, що пред’являються до перевезення тварин в окремих країнах, можна ознайомитися на сайті МАУ. Там же є перелік аеропортів, через які не можна везти звірів вагою понад 32 кг

Перераховані вимоги не поширюються на службових собак, собак-поводирів, собак і котів вагою до 8 кг, що летять з пасажиром-інвалідом. У разі сумнівів звертайтеся за консультацією у ветеринарний пункт аеропорту вильоту.

У «Жулянах» телефон ветеринарного пункту (044) 281-75-92, в одеському аеропорту (0482) 39-32-18, в дніпропетровському (056) 767-47-39, у львівському (032) 229-83-61. Телефон для довідок у «Борисполі» (044) 364-45-05.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.

Інші новини
08.11.2018

Всі, хто купить «безбагажний» квиток на дату від 15-го січня і далі, будуть обмежені в можливості взяти з собою речі в салон літака. Пронести дозволять одну сумку до семи кілограмів плюс щось з верхнього одягу і парасольку. При цьому сумка не повинна бути більше, ніж 55х40х20 см (довжина, ширина, висота). Зараз можна взяти сумку до семи кг плюс додатково речі… Читати далі

29.10.2018

Новий спецдодаток носить коротку і зрозумілу в усьому світі назву Events, а під подіями в цьому випадку маються на увазі музичні, тобто живі шоу. Уточнимо, що сервіс «Авіасейлз» надає безкоштовну послугу підбору авіаційних квитків з перенаправленням на сайти авіакомпаній, де можна зробити бронювання. Безпосередньо на «Авіасейлз» продажу квитків немає. За таким же принципом побудована робота додатка «Івентс»: тут зібрана інформація… Читати далі

22.10.2018

Саме час завести перед поїздкою в Мілан акаунт в Інстаграмі, тоді ви зможете безкоштовно пообідати в ресторані під назвою, що інтригує «This is not a sushi bar». Так, господарі — брати Пітарелло — вирішили розрекламувати новий заклад мережі TINaSB, відкритий 11 жовтня. Що потрібно зробити для участі: ви замовляєте блюдо, вивантажуєте його фотозображення в Інстаграм, а після тисячі лайків, зможете… Читати далі

Послуги Бізнес Візит: