Оферта

Оферта

Товариство з обмеженою відповідальністю «Бізнес Візит», далі — Виконавець, що діє на підставі угод, укладених з перевізниками та партнерськими організаціями, публікує даний договір публічної оферти щодо надання послуг Автоматизованої системи придбання квитків в інтернет «businessvisit.com.ua» надалі — Угода, про наступне:

Визначення термінів

Автоматизована система «businessvisit.com.ua» (далі АС «businessvisit.com.ua») — система самообслуговування, у вигляді програмно-технічного комплексу, що дозволяє здійснити замовлення проїзних документів через мережу Інтернет з можливістю розрахунку за допомогою банківської платіжної картки (VISA, MasterCard) та інших платіжних систем.

Бланк Інтернет-замовлення — документ, який отримує Замовник у момент придбання місця в АС «businessvisit.com.ua» (авіаційні, залізничні пасажирські, автобусні перевезення), що містить повну інформацію про поїздку (станції посадки, висадки, дату відправлення, рейс, вагон, місця, інше) та унікальний номер.

Бланк Інтернет-замовлення

Електронний квиток — проїзний документ, який отримує Замовник в момент придбання місця в АС «businessvisit.com.ua» (автобусні та залізничні пасажирські перевезення), який містить повну інформацію про поїздку (станції посадки, висадки, дату відправлення, рейс, вагон, місця, інше.) і дає право на проїзд в потягах Інтерсіті та Інтерсіті плюс. Для інших випадків необхідно обміняти його на паперовий квиток.

Замовник — особа, яка погодилася з умовами цієї Угоди, здійснює оформлення Інтернет замовлення та оплату через Інтернет, згідно до умов цієї Угоди.
Web-сайт «businessvisit.com.ua» (далі Сайт) — сукупність програмного та апаратного забезпечення, розміщений в мережі Інтернет та має забезпечувати доступ до відповідних ресурсів.

Предмет угоди

ТОВ «Бізнес Візит» надає послуги попереднього замовлення та оплати Інтернет-замовлення проїзних документів і електронних квитків через мережу Інтернет (далі — Послуги).

Послуга вважається наданою Виконавцем і отриманою Замовником у повному обсязі з моменту надання йому засобами АС «businessvisit.com.ua» унікального номеру Інтернет-замовлення у вигляді, який дозволяє роздрукувати отриманий бланк Інтернет-замовлення та пред’явити у квиткову касу, для отримання проїзного документа, або бланка електронного квитка у вигляді, що дозволяє роздрукувати і пред’явити провіднику при посадці.

Послуги надаються Виконавцем відповідно до Правил користування послугами АС «businessvisit.com.ua» і тарифів на послуги встановлених АС «businessvisit.com.ua». Послуга вважається наданою Виконавцем та отриманою Замовником у повному обсязі з моменту надання Замовнику за допомогою АС «businessvisit.com.ua» унікального номеру Інтернет-замовлення в такому вигляді, який дозволяє переписати його, скопіювати іншим способом або роздрукувати цей номер у складі Бланка Інтернет-замовлення.

Вартість послуг і порядок розрахунків

3.1. Замовник оплачує Послуги шляхом 100% передплати через мережу Інтернет за допомогою платіжних систем (VISA, MasterCard, Єдиний гаманець, Приват24 тощо), доступ до яких забезпечено з Сайту, у відповідності з правилами цих платіжних систем та згідно з Тарифами на послуги АС «businessvisit.com.ua». Замовник сплачує вартість послуг і вартість проїзного документа, що є транзитними коштами, призначеними для перевізника.

3.2. Фактом отримання оплати Послуг Виконавцем є зарахування грошової суми, що дорівнює їх вартості, на рахунок.

3.3. У разі відмови від поїздки, повернення невикористаних залізничних проїзних документів здійснюється згідно з правилами, установленими Укрзалізницею, і тільки після роздрукування цих документів у квитковій касі на бланку встановленого зразка.

Автобусні проїзні документи повертаються згідно з «Правилами надання послуг пасажирського автомобільного транспорту», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 26 вересня 2007 року №1184, в місці видачі квитка з урахуванням утримання коштів за повернення проїзних документів.

Права та обов’язки сторін

4.1. Виконавець зобов’язується:

  • надавати Послуги, передбачені умовами цієї Угоди;
  • надавати можливість оплати послуг Замовником з допомогою передбачених на Сайті платіжних систем;
  • надавати консультації з питань користування Послугами;
  • повідомляти Замовника на Сайті не менше ніж за 10 днів про зміни умов Угоди, вартості послуг або призупинення надання послуг;
  • зберігати конфіденційність інформації Замовника, отриманої від нього при реєстрації, окрім випадків, передбачених чинним законодавством України.

4.2. Виконавець має право:

  • припиняти надання Послуг у зв’язку з проведенням необхідних робіт;
  • змінювати умови даної Угоди, вартість Послуг, без погодження з Замовником, забезпечуючи своєчасну публікацію інформації про ці зміни на Сайті;
  • здійснювати обробку персональних даних Замовника Відповідно до статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» від 1 червня 2010 року № 2297-VI з метою надання Замовнику Послуг.

4.3. Замовник зобов’язується:
дотримуватися умов цієї Угоди.

4.4. Замовник має право:
вимагати від Виконавця надання Послуг у відповідності з умовами цієї Угоди.

Відповідальність сторін та порядок вирішення суперечок

5.1. Якість каналів зв’язку загального користування, за допомогою яких здійснюється доступ до Послуг, знаходиться поза зоною відповідальності сторін цієї Угоди.
5.2. Замовник особисто несе відповідальність за збереження конфіденційності власних логіна і пароля. Дії, вчинені з використанням логіну та паролю Замовника вважаються виконаними Замовником особисто.
5.3. Всі суперечливі питання, пов’язані з отриманням Послуг, вирішуються сторонами з використанням особистих даних Замовника, які були вказані ним при реєстрації.
5.4. Відповідальність за несвоєчасний обмін Бланка Інтернет-замовлення на проїзний документ у квитковій касі несе сам Замовник. Особа, яка отримує проїзний документ в касі, зобов’язана пред’явити касиру документ, що засвідчує його особу.
5.5. Всі суперечливі питання, які можуть виникнути щодо цієї Угоди сторони вирішують шляхом перемовин. Досудовий порядок врегулювання суперечки є обов’язковим.
5.6. Всі суперечливі питання розглядаються за наявності письмової заяви, переданої засобами поштового зв’язку.
5.7. У разі, якщо сторони не зможуть дійти згоди зі суперечливих питань шляхом перемовин, ці питання підлягають вирішенню згідно чинного законодавства України.
5.8. З усіх питань, не врегульованих в тексті цієї Угоди, сторони керуються чинним законодавством України.

Інші умови

6.1. Дана угода вважається укладеною з моменту оплати Замовником послуг Виконавця.
6.2. Погоджуючись з умовами цієї Угоди, Замовник підтверджує свою дієздатність та правоздатність, включаючи законне користування банківською платіжною карткою, досягнення 18-річного віку, і усвідомлює зобов’язання і відповідальність, що покладаються на нього в результаті укладення Угоди.

Інші послуги Бізнес Візит:
25.12.2019
У Львові стартує будівництво нової євроколії

Напередодні Нового року прийнято будувати плани на рік майбутній. І головне залізничне відомство України не стало порушувати традицію. Компанія поділилася планами розвантажити львівський ж/д вокзал і зробити…

Читати далі
18.12.2019
Buta Airways запускає новий маршрут: Баку — Львів — Баку

23 грудня борт азербайджанського перевізника Buta Airways вперше приземлиться у Львові. У подальшому авіаперельоти здійснюватимуться двічі на тиждень, пункт відправлення — аеропорт Гейдара Алієва. Для бронювання вже…

Читати далі
10.12.2019
Поруч з Парижем відкрився Національний парк

Тури в Париж стануть більш різноманітними: в трьох годинах їзди від столиці Франції відкрився новий Національний парк. Тепер вимогливі українські туристи не будуть нарікати, що походи по нескінченних музеях,…

Читати далі
//
viber