Куди необхідно звертатися, які документи подавати для можливості використання залізничних послуг, що стосуються транспортування вантажу?
Що потрібно для складання договору забезпечення вантажоперевезення?
Для використання спеціальних залізничних пропозицій у сфері вантажоперевезень, потрібно заздалегідь проконсультуватися у чинному залізничному управлінні, де буде здійснено перевезення. Відповідні відділення, поштові адреси яких знаходяться на офіційному порталі Укрзалізниці, розташовані в Києві, Донецьку, Харкові, Одесі, Львові та Дніпропетровську.
До пакету документів, необхідних для виконання угоди про вантажоперевезення і здійснення остаточних розрахунків за послуги, входять:
- свідоцтво реєстрації зазначеної організації в Єдиному українському державному реєстрі;
- свідоцтво про офіційну реєстрацію або перереєстрацію здійснюваної підприємницької діяльності;
- банківське повідомлення про стан рахунку;
- чинні положення компанії, статут організації;
- свідоцтво про реєстрацію платника податку на офіційну додану вартість;
- початковий наказ про створення, а також накази щодо інших процесів, типу ліквідації, реорганізації компанії.
Будь-яку додаткову інформацію, що стосується подробиць процесу, можна дізнатись безпосередньо на залізничній станції.