Повернення залізничного квитка
Якщо виникла необхідність здати онлайн квиток, слід виконати ряд закономірних дій.
Квиток для відкладеного друку:
- для повернення необхідно звернутися в касу, щоб обміняти наявний на руках код на відповідний роздрукований аналог;
- після цього повернення здійснюється за стандартною схемою, згідно з правилами залізниці України.
Електронний квиток:
- повернення коштів проводиться за схемою залізниці;
- при цьому проводити обмін електронного документа не потрібно.
Повернення вартості проїзного документа
В залежності від термінів звернення до каси для повернення квитка, розраховується сума відшкодування.
Повернення електронного залізничного квитка за добу і більше до відправлення потягу
В цьому випадку власник отримує вартість самого квитка з плацкартою, податком і включеним страховим збором, включаючи ціну постільної білизни, якщо вона була оплачена. Не компенсується тільки оплата залізничних послуг та інтернет-сервісу, що використовується в процесі платіжних систем.
Повернення за дев’ять і більше годин
В даному випадку можна повернути ціну квитка зі страховим збором, половину суми оплати плацкарти, а також податки та вартість постільної білизни. Усі комісійні збори не повертаються, аналогічно попередньому випадку.
Повернення залізничного квитка за дев’ять і менше годин до відправлення, включаючи годину після нього
В такій ситуації компенсується тільки вартість квитка, постільної білизни, страховки й ПДВ. Всі інші кошти за оплату комісій, послуг, зборів повернуті не будуть.
Повернення квитка через годину після відправлення
В даному випадку вартість не компенсується навіть частково.
При втраті роздрукованого квитка кошти також не повертаються.
При втраті бланка онлайн-замовлення, його роздруковують повторно, використовуючи особистий розділ.
При пошкодженні квитка, якщо вцілілої інформації достатньо для відновлення, слід звернутися безпосередньо в касу.