Що мається на увазі під порядком виплат у результаті виникнення страхового випадку під час експлуатації залізничних послуг?
Сьогодні обов’язкове індивідуальне страхування від ймовірності виникнення нещасних випадків у процесі використання залізничного транспорту здійснює близько п’ятнадцяти відповідних компаній.
Складання договору про страхування проводиться згідно чинному Закону, а також постанови №959, що діє від 14.08.1996 р. і затверджує специфіку невід’ємного особистого страхування при експлуатації послуг залізниць.
Дані про компанію-страхувальника зазначаються безпосередньо на квитку або на наданому полісі, де фіксуються контактні дані, а також розміри прийнятого тарифу. Це означає, що при потребі у відшкодуванні суми, слід звертатися саме до вказаної компанії. Та спершу слід обов’язково зафіксувати страховий випадок, якщо він стався під час поїздки залізницею.
Згідно зі згаданою вище постановою, до страхових випадків відносять смерть застрахованого, отримання травми або тимчасову втрату працездатності та подальше встановлення певної категорії інвалідності внаслідок нещасних випадків під час подорожі потягом.
Та варто пам’ятати, що коли обумовлені випадки сталися внаслідок навмисних дій самого застрахованого, вони вважаються неправомірними. Це дає підстави для визнання їх нестраховими. В цій ситуацій компенсація виплачуватись не буде.
Вивченням випадків та роботою зі зверненнями щодо компенсацій займаються страхові компанії, які здійснювали оформлення страховки.