Правильне використання електронного квитка
Електронний квиток — це спеціальний документ, що надає власнику право на проїзд залізничним транспортом у вказаному напрямку. При цьому, електронний варіант є практичною заміною паперового аналога, що в порядку суворої звітності друкується в касах на відповідних бланках.
Основна перевага, у порівнянні з проміжним варіантом квитка з відкладеним друком, — відсутність потреби в обміні електронного документа на паперовий.
Як використовувати електронні залізничні квитки?
Придбавши електронний квиток, власник може самостійно роздрукувати бланк, де міститься вся необхідна інформація щодо подорожі, а також особисті дані та QR-код, де закодована аналогічна інформація.
Увага! При придбанні електронних квитків слід зазначати ім’я майбутнього власника у вигляді, записаному в посвідченні особи. Допускається не більше трьох розбіжностей, які не впливають вагомо на дані.
Оскільки електронні квитки сьогодні офіційно є самостійними й повноцінними чинними документами, їх не потрібно обмінювати. А це означає, що пасажир може відразу прямувати на посадку, продемонструвавши співробітникам потягу бланк і документ, котрий посвідчує особу. Використовуючи спеціальний пристрій, провідник зчитує код і здійснює посадку.
Окрім того, QR-код можна надавати навіть на екрані мобільних електронних пристроїв будь-якого типу, а провідник так само зчитує його перед посадкою.
Коли є необхідність звітувати за квиток, для його отримання на спеціальному бланку слід звернутися до співробітника вагона.
Електронні квитки вважаються проїзними документами, тому власник не потрапить у вагон при їх відсутності, навіть якщо він має з собою особисті документи чи будь-які інші папери. Це основна відмінність залізничного електронного квитка від авіаційного аналога.
При втраті або пошкодженні електронного квитка, його можна відновити в «Особистому кабінеті».
Коли з різних причин QR-код не зчитується пристроєм провідника, достатньо ввести номер квитка, перевіривши всю необхідну інформацію.