Що слід робити з квитком, якщо запізнились на посадку?
При запізненні з особистих причин, повернення квитка за годину після відправлення потяга дозволяє повернути його вартість, однак, сума зборів, комісій, вартість оформлення та плацкарти не компенсуються. Також пасажир має сплатити й за саму операцію повернення.
При скасуванні зазначеного у квитку поїзда, або в результаті його затримки на годину і більше, внаслідок ненадання власнику квитка придбаних місць чи інших запізнень, вина яких лежить на залізниці, власник, після відмови від використання інших місць і потягів, пред’являє свої проїзні документи для повноцінної компенсації платежу. Для цього потрібно звернутися до керівництва вокзалу або до іншої особи з аналогічними повноваженнями, що поставить відповідну позначку. Це буде підставою для компенсації повної вартості квитка, враховуючи всі збори та оплату послуг.