Що слід робити з квитком, якщо запізнились на посадку?

При запізненні з особистих причин, повернення квитка за годину після відправлення потяга дозволяє повернути його вартість, однак, сума зборів, комісій, вартість оформлення та плацкарти не компенсуються. Також пасажир має сплатити й за саму операцію повернення.

При скасуванні зазначеного у квитку поїзда, або в результаті його затримки на годину і більше, внаслідок ненадання власнику квитка придбаних місць чи інших запізнень, вина яких лежить на залізниці, власник, після відмови від використання інших місць і потягів, пред’являє свої проїзні документи для повноцінної компенсації платежу. Для цього потрібно звернутися до керівництва вокзалу або до іншої особи з аналогічними повноваженнями, що поставить відповідну позначку. Це буде підставою для компенсації повної вартості квитка, враховуючи всі збори та оплату послуг.

Інші послуги Бізнес Візит:
10.12.2018
У Бангкоку тепер можна прогулятися небом

Унікальна оглядова споруда відкрилася на даху хмарочоса Mahanakhon. Дивитися звідти можна на панораму і на прозору підлогу під ногами. Зі скляної оглядової платформи вид на красу, що відкривається в буквальному сенсі з…

Читати далі
03.12.2018
Що чекає пасажирів «Укрзалізниці»?

В останні дні головне залізничне відомство країни оголосило про цілу низку нововведень. Про внесення змін до назви, тепер це не просто держпідприємство, а акціонерне товариство, 100% акцій належать…

Читати далі
30.11.2018
Залізничне сполучення Мукачево – Будапешт – Мукачево готове!

Перший склад вже випробував у тестовому режимі нову європейську колію Мукачево — Будапешт — Мукачево. Рухомий склад європейського типу, як і планувалося спочатку, надала Угорщина. Нагадаємо, ідея прямого…

Читати далі